המגיפה מתפשטת

מספר המתים מנגיף הקורונה עלה ל-39 איש

במרכז הרפואי הלל יפה נפטר היום מטופל כבן 75 לאחר שמצבו הידרדר והוא הוגדר במצב קריטי; במרכז הרפואי מאיר נפטר גבר בן 79 • מספר המתים בישראל עלה ל-39 (חדשות)

לווים של חולה קורונה בישראל. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מהמרכז הרפואי הלל יפה נמסר היום (שישי) כי מטופל כבן 75 שהיה מאושפז במחלקה הייעודית למאומתי קורונה נפטר למרות מאמצי טיפול רבים.

הן עדכנו כי מצבו הידרדר והוא הוגדר במצב קריטי בימים האחרונים. המטופל סבל ממחלות רקע שונות. "נמסרה הודעה למשפחה", עדכנו.

בבית החולים מאושפזים 19 מטופלים מאומתים לקורונה, 16 במצב קל, 1 בינוני, ושניים קשה מאוד (אחד מהם קריטי). 1 במצב קל הועברה היום למלון דן פנורמה ירושלים.

שעה קלה לאחר מכן עדכנו מהמרכז הרפואי מאיר על חולה ראשון בן 79 שנפטר מבין חולי הקורונה המאושפזים בבית החולים.

דובר בית החולים סיפר כי במהלך שעות הבוקר במבצע מורכב הובאה משפחתו מבידוד בית בסיוע אמבולנס להיות לצידו בשעותיו האחרונות.

מוקדם יותר דווח מבית החולים אסותא באשדוד כי ביממה האחרונה חלה החמרה במצבו של הצעיר בשנות העשרים לחייו. הוא מורדם ומונשם אך לא מצליח לחמצן את רקמותיו.

בתיאום עם המשפחה הוחלט על העברתו להמשך טיפול "אקמו" (טיפול המאפשר חימצון דרך הדם) בבית החולים איכילוב.

לפי העדכון האחרון של משרד הבריאות, מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל עלה ל-7,030 בני אדם. על-פי נתוני משרד הבריאות, מצבם של 115 מוגדר קשה, בהם 95 שמונשמים.

מצבם של עוד 144 בני אדם מוגדר בינוני והיתר במצב קל בלבד. 37 בני אדם נפטרו מהנגיף הקטלני. מספר המחלימים עומד על 357. 732 בלבד מאושפזים בבתי החולים והשאר באשפוז בית או במלוניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר