החולה בישיבה

קורונה בפוניבז': קצין שיקר והוביל לפגיעה בציבור החרדי?

כלי התקשורת דיווחו היום, בשם קצין משטרה, על אירוע מזעזע: תלמיד ישיבה חולה קורונה השתתף במניין בפוניבז' • גרסת תלמיד הישיבה מלמדת סיפור אחר: חולה שלא היה לו לאן לחזור (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילומסך: 'זמן פוניב)

כלי התקשורת דיווחו היום (שישי), בשם קצין משטרה, על אירוע מזעזע: תלמיד ישיבה חולה קורונה השתתף במניין בפוניבז'. גרסת תלמיד הישיבה מלמדת סיפור אחר: חולה שלא היה לו לאן לחזור ולכן נשאר בחדר הפנימייה בישיבה. במשטרה טענו כי מי שאחראים על הנושא הם אנשי משרד הבריאות.

על פי הדיווחים: אדם שידע כי הוא חולה בנגיף הקורונה, הגיע להתפלל במניין בישיבת פוניבז' (מחבלים). האדם אותר על ידי כוחות המשטרה.

אך בשיחה שקיים מלך זילברשלג עם התלמיד החולה, נחשפת תמונה שונה לחלוטין מתדרוך המשטרה. לדבריו, הבחור קיבל תשובה חיובית ביום שלישי. התחנן שיפנו אותו, כי הבידוד היחיד שאפשרי עבורו הוא בבניין הישיבה בו יש שירותים משותפים לכל החדרים.

בדברים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, מפרסם זילברשלג את גרסת הבחור: ‏
לטענתו זרקו אותו ממספר טלפון אחד לשני. מקופת חולים לפיקוד העורף ממגן דוד אדום למשטרה ואף אחד לא באמת לקח אותו ברצינות. אז הוא הסתגר בחדר בישיבה, כי איזו ברירה יש לו.

"אתמול הגיעו שוטרים, עם צוותי צילום כמובן. בשלב מסויים נכנס אליו לחדר שוטר עם חלוק לבן, הוא אמר לשוטר ‏שהוא חולה קורונה ושיצא מהחדר. השוטר נשלח לבידוד.

"קבוצת שוטרים נוספת נכנסה לפנימיה וכשהוא צעק להם מחדרו שהוא חולה קורונה הם יצאו ופונו גם הם לבידוד. וככה ככל הנראה נולדה עלילת הדם. הבוקר התקשרו אליי ממשרד הבריאות שאלו אותו מדוע סירב להתפנות, הוא הכחיש כמובן, אבל רק אז ופונה למלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר