החל מחצות לילה

בני ברק במצור: ציר זבוטינסקי ייסגר לתנועה

בהמשך להחלטת הממשלה ולהכרזה על בני ברק כאזור מוגבל לתקופה שנקבעה, המשטרה ממשיכה לאכוף את התקנות והחל מהערב בחצות, ציר זבוטינסקי ייסגר לתנועה (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחסומים בבני ברק (צילום: דוברות המשטרה)

בהמשך להחלטת הממשלה ולהכרזה על העיר בני ברק כאזור מוגבל לתקופה שנקבעה, משטרת ישראל ממשיכה לאכוף את התקנות שאושרו בהקשר זה. החל מהערב (מוצ"ש) בחצות, ציר זבוטינסקי ייסגר לתנועה בקטע שבין צומת גהה מערבה עד צומת בן גוריון.

יצוין כי גם היום הוצבו מחסומי דרכים משטרתיים בכל הכניסות והיציאות של העיר בני ברק ומאות שוטרים המשיכו לפעול בעיר. במשטרה מציינים כי לא נרשמו אירועים חריגים .

במשטרה הדגישו: "כל כניסה או יציאה מהעיר תעשה ככל הניתן, בכפוף להצגת אסמכתא (למעט הגופים המוסמכים). כמו כן בהתאם לתקנות, בקשות להחרגה יוגשו לרשות המקומית, דרך מוקד 106".

בהנחיות המשטרה נאמר כי לצורך אכיפת התקנות החדשות השוטרים יוכלו למנוע כניסה או יציאה של אדם או רכב לאזור מוגבל, לדרוש מאדם להזדהות ולעכבו, וכן להשתמש בסמכויות שיטור נוספות במקרה הצורך.

המשטרה קוראת לציבור "להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר