התפשטות הנגיף

הגיע מלונדון להתפלל באומן ומת מהקורונה

חרדי מלונדון, שהגיע להתפלל באומן ולהודות על שמחת נישואי ביתו, נפטר מנגיף הקורונה. דקות לפני כניסת השבת, הוא נקבר בעיר אומן לאחר מאמץ בירוקרטי עצום (אקטואליה)

(צילום: דוברות זק"א)

בלילה של יום חמישי האחרון התקבל דיווח במוקד הבינלאומי של זק"א על יהודי מלונדון, שנפטר בבית חולים מקומי באוקראינה לאחר שנדבק מנגיף הקורונה.

במירוץ נגד הזמן הצליחו צוות מתנדבי זק"א אומן להשיג בבירוקרטיה המקומית, את כל האישורים הנדרשים ולהביאו לקבורה דקות לפני כניסת השבת באומן.

דוד רפפורט מתנדב זק"א באומן סיפר כי "כל חברי הקהילה היהודית כאן באומן יושבים בבתיהם, כולנו כאן שומרים על ריחוק חברתי ועל ההנחיות של משרד הבריאות האוקראיני, לצערי ובכאב רב קיבלנו בשורה שהרב משה גולשבסקי בן 47 מלונדון אשר נדבק מהנגיף נפטר בביה"ח".

"כואב הלב שרק לפני שבועיים חיתן רבי משה את הבת שלו והגיע לאומן להודות לה', כשהרגיש לא טוב, הוא פונה לביה"ח מקומי שם היה מאושפז יום אחד במצב קשה, המצב התדרדר במהירות והרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

יהודה משי זהב באולפן 'כיכר' על הקורונה

הוא סיפר, "מיד עם קבלת הדיווח יצאנו לביה"ח, הצלחנו למנוע נתיחת גופת המנוח שלאחר המוות, ביום שישי בצהרים שוחררה גופתו מבית החולים".

"בשיחת טלפון עם מפקד זק"א בישראל קיבלנו הנחיות ברורות איך לבצע טהרה, ודקות ספורות לפני כניסת השבת בליווי מנין מצומצם הבאנו אותו למנוחת עולמים בבית הקברות היהודי הישן באומן".

לסיום עדכן כי "ממחר העיר אומן נכנסת להסגר כללי", והוסיף כי "אנחנו כאן מתפללים שכולם יבריאו ושנעבור את הימים הקשים האלו במהרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר