מפקד צוות החירום

האלוף נומה מזהיר: "המצב בבני ברק חמור; העיר בסכנה"

האלוף (במיל) רוני נומה, מי שמונה לפקד על הניסיונות לעצור את התפשטות ה'קורונה' בבני ברק, התייחס למצב בעיר והזהיר: "המשבר לא ייגמר בקרוב, אנחנו מנהלים קרב בלימה" (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
האלוף רוני נומה (צילום: פלאש 90)

האלוף (במיל) רוני נומה, מי שמונה לפקד על הניסיונות לעצור את התפשטות הקורונה בבני ברק, התייחס למצב בעיר והזהיר: "המשבר לא ייגמר בקרוב, מנהלים קרב בלימה".

בראיון ל'ישראל היום', התבטא נומה: "אנחנו מנהלים כרגע קרב בלימה. חייבים להגדיל משמעותית את מספר הבדיקות שאנחנו מבצעים בבני ברק. אם זה לא יקרה מיידית, נהיה במשבר חריף בהרבה".

לדבריו: "יש בעיר כ־1,000 חולים מאומתים, אבל להערכתי המספרים גבוהים הרבה יותר. גם מספר המבודדים גדול בהרבה מכפי שמדווח, בין השאר משום שהשיטות שבהן נעשות הבדיקות בארץ בעיקר באמצעות הטלפון הסלולרי, אינן רלוונטיות לעיר כמו בני ברק, שבה 50 אחוז מהתושבים לא מחזיקים טלפון מתקדם".

ראש לשכת רה"ע ב"ב מגיב בראיון מהבידוד

לדבריו, בני ברק נמצאת במשבר תפקודי חמור:"אנחנו מנסים לבנות כעת מערכת שתיתן לנו תמונת מצב טובה יותר על הנעשה בעיר מבחינת מצב הרפואה, הלוגיסטיקה והרווחה". היעד: "הוא לדעת מה קורה בכל דירה בבני ברק".

האלוף נומה הוסיף כי: "כל חייל יקבל 5-4 משפחות שאיתן הוא יהיה בקשר קבוע, ותפקידו יהיה לוודא שהן בסדר ולתת מענה לצרכים שלהן. התושבים בבני ברק מתחילים להבין שבאמת באנו לעזור להם. זה ייקח עוד יום־יומיים, אבל אני חושב שבאמצע השבוע הם כבר יסמכו עלינו לגמרי ויבינו שלא באנו לחנוק אותם או לשים אותם בגטו כמו שחלקם טענו, אלא לסייע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר