מודיעין עילית

בפעם השלישית: התפלל במניין בבית הכנסת ונעצר לחקירה

המשטרה פשטה בשבת על בית כנסת בעיר החרדית מודיעין עילית • מתפללים שסירבו להתפנות 'זכו' לקבל דו"ח • מתפלל, שנתפס בפעם השלישית מתפלל במניין, נעצר לחקירה (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה פשטה אתמול (שבת) על בית כנסת בעיר החרדית מודיעין עילית. מתפללים שסירבו להתפנות 'זכו' לקבל דו"ח. כמו כן, מתפלל, שנתפס בפעם השלישית מתפלל במניין, נעצר לחקירה.

אתמול, במהלך פיזור תפילה בבית כנסת בעיר, אותר חשוד בפעם השלישית כשהוא מפר את תנאי מעצר הבית עליהם התחייב, החשוד נעצר והובא לבית משפט שם שוחרר בתנאים ולמעצר בית של חמשה עשר יום.

הפעם הראשונה שהחשוד נתפס היה במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל לסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, בתאריך 27.3.2020 התקבל דיווח על התקהלות לצורך תפילה בבית כנסת בעיר מודיעין עילית, כוח משטרה שהגיע למקום פיזר את המתפללים ונגד חלקם שסירבו להתפזר ניתנו קנסות.

בתאריך 1.4.2020, הגיעו כוחות משטרה לבית כנסת נוסף בעיר ופיזרו את המתפללים שהתקהלו במקום, תושב העיר שכבר קיבל דוח בתאריך 27.3, התנגד לעזוב את המקום נעצר לחקירה ובסיומה שוחרר למעצר בית.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות ולקיימן במלואן. מרבית הציבור בעיר נשמע להנחיות ומשטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בכוחות מתוגברים לאכיפה נגד אלו המפרים אותן ומסכנים את בריאות הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר