"המספרים עדיין עולים"

בכיר במשרד הבריאות: "מספר החולים החרדים - בשליטה"

נעם ויצנר, ראש מטה מנכ"ל משרד הבריאות, התייחס להתפשטות הקורונה במגזר החרדי וטען כי יש עלייה במספר החולים, אך הדגיש: "המספרים עדיין עולים אבל בשליטה" כל הפרטים (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נעם ויצנר, ראש מטה מנכ"ל משרד הבריאות, התייחס להתפשטות נגיף הקורונה במגזר החרדי וטען כי יש עלייה במספר החולים, אך הדגיש: "המספרים עדיין עולים אבל בשליטה".

תחילה התייחס ויצנר למלחמה בנגיף בעיר בני ברק ואמר: "עיריית בני ברק וגם התושבים מפנימים את המצב ומבינים את החומרה, מסתגרים בבית ומקיימים את הבידוד. יחד עם הצבא ופיקוד העורף, וגורמים נוספים אנחנו מנסים לגרום לכך שאנשים חולים יצאו מבני ברק למלונות כדי לא להדביק את יתר המשפחה וזה מאמץ שעושים ברגעים אלה.

"כלומר, מינימום יציאה של התושבים לרחוב ומצד שני בידוד והוצאת האנשים שכבר חולים. תהיה עוד תחלואה בבני ברק אבל אני מקווה שהמהלכים של הימים האחרונים תוכל לעצור אותה או לצמצם את ההתפשטות".

באשר להתפשטות במגזר החרדי, טען הבכיר: "אנחנו כל הזמן זהירים ואנחנו רוצים להמשיך להיות זהירים. המספרים עדיין עולים אבל בשליטה. אנחנו חוששים כל הזמן מהתפרצות ועלייה גדולה במספר החולים הקשים והמונשמים, דבר שעלול לפגוע במערכת הבריאות. אנחנו בשליטה כרגע על המצב והנתונים מראים את זה אבל אנחנו עושים כל הזמן מאמצים כדי למנוע התפרצויות נוספות".

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בראיון בלעדי

ויצנר אישר את הדיווחים כי במשרד שוקלים להכריז על אזורים נוספים, בירושלים וערים חרדיות, כ'אזור מוגבל': "אנחנו מזהים מקומות נוספים כמו בני ברק ורוצים לקיים את אותו המודל פעולה גם בהם. מדובר במקומות כמו אלעד מודיעין עילית ושכונות מסוימות בירושלים.

:אני חושב שבמקומות האלה נכון לפעול במודל דומה ולא בהכרח זהה מכיוון שכל מקום צריך את החליפה שלו, אבל יש לקיים מודל בו יהיה בידוד והוצאה של התושבים החולים מביתם לבתי מלון, וסיוע של פיקוד העורף וגורמים אחרים בצבא לתושבים באמצעות חלוקת מזון וסיוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר