לקראת 'הסגר'?

דיווח: צה"ל יחלק מזון גם בביתר עילית, מודיעין עילית, אלעד ובית שמש

אחרי חלוקת המזון המתוכננת לקשישים ומבודדים המתגוררים בבני ברק, שהוגדרה כ'אזור מוגבל' בגלל הקורונה, מתכוונים בצה"ל ליישם בקרוב מודל דומה בעוד ערים חרדיות. כל הפרטים (חרדים)

ב. ניסני | כיכר השבת |
חלוקת מזון בידי חיילים בב"ב, היום (צילום: דובר צה"ל)

רק היום (ראשון) החל בצה"ל מבצע 'קרן לייזר', שעיקרו מתן סיוע לתושבי בני ברק המתמודדים עם הנגיף המסוכן ועם ההגבלות שהוטלו עליהם בגין התפרצותו, וכבר מתכננים בצבא להעתיק את מודל הסיוע לעוד ערים חרדיות.

מדובר, לפי דיווח הכתב הצבאי של 'חדשות 12' ניר דבורי, בערים ביתר עילית, מודיעין עילית, אלעד ובית שמש, בהן קיימת התפרצות קורונה גדולה, כאשר התכנון לחלק בהן מזון לתושבים הקשישים או למשפחות המבודדות.

את המבצע בבני ברק, שכינויו 'קרן לייזר', מנהל כזכור פיקוד העורף, המפעיל שש פלוגות בעיר, בהן: מפקדת אוגדה 98 עם שתי חטיבות סדירות, צנחנים וחטיבת קומנדו.

שר הביטחון בבני ברק (צילום: דוברות זק"א ישראל)

לכוחות הצבא הוגדרו שתי משימות, כך לפי דיווח ב'ידיעות אחרונות': הראשונה - סיוע בחלוקת מזון ותרופות לתושבים. השניה - פינוי חולים או אנשים הנדרשים לשהות בבידוד אל המלוניות הייעודיות לציבור החרדי.

הכוחות, שממוגנים היטב לפי הנחיות משרד הבריאות וחיל הרפואה, אף יסייעו לקופות החולים להגדיל בצורה משמעותית את כמות בדיקות הקורונה שייערכו לתושבים. עבור המבצע הקים פיקוד העורף מרכז שליטה יחד עם העירייה, בניהולם של אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי ומפקד האוגדה תא"ל ירון פינקלמן.

כפי שדווח, בעקבות התפרצות הנגיף בעוצמה בערים ביתר עילית, מודיעין עילית, אלעד ובית שמש, שקל משרד הבריאות בחיוב את האפשרות להחיל גם עליהן סוג של סגר, מה שמוגדר בחוק כ'הכרזה על שטח מוגבל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר