תגובה מספקת?

עודד בן עמי: זו רק דעתה האישית של מצליח

מגיש הטלוויזיה ‏עודד בן עמי התייחס, לסערה שפרצה בעקבות דבריה של מגישת הטלוויזיה רינה מצליח נגד החרדים וטען כי מדובר בדעה של בלבד וכי גם נשמעו דעות אחרות (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך התוכנית 'שש עם עודד בן עמי' ב'חדשות 12')

מגיש הטלוויזיה ‏עודד בן עמי התייחס היום (ראשון), לסערה שפרצה בעקבות דבריה של מגישת הטלוויזיה רינה מצליח נגד החרדים.

בתוכניתו 'שש עם עודד בן עמי' ב'חדשות 12' הוא אמר: "ביממה האחרונה מתחוללת סערה בעקבות דבריה של רינה מצליח עמיתינו ב'אולפן שישי'. באולפן נשמעו מגוון דעות, דעתה של רינה מצליח היתה אחת מיני רבות, את דבריה של רינה קטעו המגיש דני קושמרו והפרשנית דנה וייס שהציגו דעה הפוכה לדעתה".

בהמשך דבריו הבהיר בן עמי: "בחברת החדשות אין אף פעם דעה אחת שכל הכתבים והפרשנים נדרשים ליישר על פיה קו, אנחנו מקפידים לתת במה לדעות שונות ומגוונות בנושאים השונים וכך גם הפעם, על כן דבריה של רינה מצליח משקפים את דעתה שלה. רצינו להבהיר את זה".

מוקדם יותר היום פרסמו נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו הודעות גינוי והתנערות מדבריה הפוגעניים של רינה מצליח כלפי הציבור החרדי.

במקביל, כתב התקשורת של 'דה מרקר' נתי טוקר חשף, כי מנכ"ל 'חדשות 12' אבי וייס ערך היום שיחות רקע חסויות לעיתונאים חרדים בניסיון להרגיע את האווירה בעקבות סערת רינה מצליח.

כזכור, בימים האחרונים הרשתות החברתיות וחלק מכלי התקשורת מלאים בהכללות גסות והשמצת החרדים, על רקע הבנתם המאוחרת את סכנת נגיף הקורונה וההחלטה להכריז על העיר בני ברק כ'אזור מוגבל'.

לשיא הגיעו הדברים, בהשתלחותה חסרת הרסן של מגישת 'חדשות 12' רינה מצליח, שערכה קישור מופרך לאירועים מן העבר, תוך חיבור בין שולי הציבור החרדי לרובו המכריע.

התבטאויותיה אלו אך הובילו ליוזמה המונית המבקשת מ'חדשות 12' להפסיק את העסקתה של מצליח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר