פערים גדולים

הרשימה: הערים שמובילות עם חולי 'קורונה'

ירושלים, בני ברק ותל אביב מובילות את רשימת הערים בהם ישנם הכי הרבה חולי קורונה, אם כי שתי הראשונות ניצבות בפער ענק על פני תל אביב ויתר הערים ברשימה (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ירושלים מובילה את הערים במספר חולי הקורונה בתוכה - 1424 חולים, אחריה נמצאת ברשימה העיר בני ברק עם 1323 חולי קורונה, אם כי בירושלים ישנם פי ארבעה תושבים ואילו בבני ברק הציבור החרדי חי יורת בצפיפות כך שלכאורה יש הרבה הדבקות בתוך המשפחה.

במקום השלישי בפער גדול מאד ניצבת העיר תל אביב עם 387 חולים.

שאר הערים בעשירייה הפותחת: אשקלון עם 207 חולים, פתח תקווה עם 167 חולים, אלעד עם 163 חולים, ראשון לציון עם 149 חולים, בית שמש עם 148 חולים, מודיעין עילית עם 145 חולים, נתניה עם 141 חולים.

כמובן שכדי לקבל תמונה אמתית על פיזור המחלה בעיר צריך לבדוק את מספר החולים אל מול מספר התושבים בעיר ובנתון זה בערים החרדיות מספר החולים בהן רב יחסית למספר התושבים, אך כאמור, מאחר ומדובר בחיים בצפיפות כמו גם במשפחות ברוכות ילדים הרי שההדבקות בתוך המשפחה - גבוהות.

מספר הנדבקים בנגיף ה'קורונה' בישראל עלה הבוקר (שני) ל-8,611 חולים, כך מעדכן משרד הבריאות. מדובר בעלייה של 593 חולים מאז אתמול בבוקר.

141 חולים מאושפזים במצב קשה, מתוכם 107 מונשמים. מתחילת המגיפה - 215 אנשים חלו במצב קשה, 51 חולים - נפטרו, מרביתם סבלו ממחלות רקע.

מתוך כלל הנדבקים, 191 חולים במצב בינוני כעת ו-7,643 חולים במצב קל. 585 חולים שטופלו, החלימו ושוחררו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר