השוטר גילה 'בקיאות'

המתפללים מפרי החוק הסתתרו, אך כובעיהם חשפו אותם

כך גילו השוטרים את פרטיהם האישיים של החרדים הקיצונים, שסיכנו פעם נוספת את הציבור ואת עצמם בתפילתם האסורה ברבים - ויכלו לקנוס כל אחד מהם ב-500 שקלים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההצצה לפנים הכובע (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חרדים קיצונים, שניסו היום (שני) להתחמק מחשיפת זהותם בפני המשטרה שתפסה אותם מתפללים במנין, תוך סיכון הציבור, נכשלו בכך לאחר שהשוטרים גילו 'בקיאות', הפכו את כובעיהם וגילו את שמם רשום בתוכו.

כמו שקורה בימים האחרונים שוב ושוב, גם הבוקר איתרו כוחות משטרה שני בתי כנסת פעילים בירושלים, בשכונות הבוכרים ומאה שערים, כשבתוך כל אחד מהם שהו כ-30 מתפללים, בניגוד להנחיות 'צו בריאות העם' שנועד לעצור את התפשטות הקורונה.

אלא שהשוטרים, שביקשו לרשום קנסות בסך 500 שקל לכלל הנוכחים - למעט קטינים - נתקלו תחילה בבעיה, כאשר המתפללים, רובם מקרב חוגי החרדים הקיצונים, סירבו בעקשנות להזדהות.

בשלב זה גילה אחד השוטרים תושיה, כפי שנודע ל'כיכר השבת': הוא הפך את כובעי המתפללים, וייעץ כך גם לחבריו לעשות, ובפנים הכובעים גילו השוטרים את פרטי המתפללים מפרי החוק, וכך יכלו לקנוס אותם.

הפעילות המשטרתית (צילום: דוברות משטרת ישראל)

מדוברות המשטרה נמסר, כי "הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם".

"המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר