בעקבות המהומות

חשיפה: הפגישה הטעונה של המשטרה ו'העדה החרדית'

אחרי השבת הסוערת בשכונת מאה שערים, נפגשו עסקני 'העדה החרדית' וגורמים בשכונה החרדית עם בכירים במשטרה, לשיחה טעונה - בניסיון להרגיע את הרוחות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות המהומות והשבת הסוערת בשכונת מאה שערים, נפגשו אתמול (ראשון) בכירים במשטרה עם עסקני 'העדה החרדית' ועסקנים נוספים בשכונה.

מטרת הפגישה הייתה בניסיון להרגיע את הרוחות הסוערות - אך הפגישה, בה השתתף גם הקצין נתי גור שפיקד על המבצע המשטרתי בשבת בשכונה, הייתה טעונה מאוד.

בתקופה האחרונה, בשל המבצעים המתוגברים והמתוקשרים בשכונת מאה שערים לאכיפת ההגבלות למניעת התשפטות נגיף הקורונה, נערכו מספר פגישות בין גורמים במשטרה לעסקנים בשכונה.

ל'כיכר השבת' נודע כי בין היתר, באחת הפגישות השתתף גם מפקד מחוז ירושלים, דורון ידיד. אך אחרי כל הפגישות, האלימות בשבת האחרונה, הביאה למפגש סוער וטעון במיוחד.

שוטר מכה חרדי, השבת (צילום: מצלמות אבטחה)

כפי שכבר דיווחנו, בעדה החרדית זועמים על התנהלות המשטרה, טוענים כי הם היכו באלימות תושבים בשכונה ללא כל סמכות, ואף הוציאו מכתב מיוחד של רבני ב"דץ העדה החרדית.

בסופו של דבר, הפגישה הסתיימה עם הבנות ראשוניות בין הצדדים, כאשר העסקנים מצידם ימשיכו לפעול להרגעת הרוחות ולדאוג שתושבי השכונה ישמרו על הנחיות משרד הבריאות.

כעת, מקווים גם במשטרה וגם מרבית תושבי השכונה הירושלמית, כי השקט ישוב לשרור במאה שערים, למרות המשך אכיפת ההגבלות וצו בריאות העם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר