המפקד חושף

התכנית: בדיקות נוגדנים לקורונה, לכל צעירי בני ברק

אלוף (במיל.) רוני נומה, המפקד על מערך החירום בעיר שהכרזה כ'שטח מוגבל' בשל חולי הקורונה הרבים מקרב התושבים, מצהיר מה הצעד הנחוץ הבא במאבק בנגיף (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בני ברק, השבוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש מטה החירום בעיר בני ברק, הנתונה ב'הסגר' לאחר שהוכרזה כשטח מוגבל, אומר היום (שני) כי התכנית היא לערוך בדיקות קורונה לכלל התושבים, כשלפי הנתונים ההערכה היא כי רבים מהם נדבקו בנגיף.

"עכשיו אנחנו רוצים לאפשר בדיקות נוגדנים לכל התושבים הצעירים, בגילאי 20-25, כדי להיערך להמשך", אמר אלוף (מיל.) רוני נומה. "אנחנו ממפים את החולים בכל הדירות, בצורה מדויקת. חולים שירצו - יתפנו".

לדבריו, בתדרוך שנמסר בשעות הצהרים, "מטה החירום ימשיך לפעול כל עוד יהיה צורך, ובני ברק תהיה מודל ארצי של הצלחה בטיפול בקורונה".

"אני רוצה לשבח את ההיענות של התושבים עד עכשיו, זה חשוב מאוד. חג הפסח מזמן לנו עוד מבחנים קשים: שריפת חמץ למשל; שלא תתאפשר באופן הרגיל. אתגר נוסף: לאפשר לספקים להמשיך להביא את המזון והציוד לחנויות. מכיוון שיש מי שלא יכולים לצאת לקניות, אנחנו , באמצעות העירייה, נערכים להביא את המזון והציוד לתוך הדירות של קשישים ונזקקים".

האלוף סיים, בהתייחס לטענות על המוקד העירוני: "מוקד 106 תוגבר משמעותית, שוכלל טכנולוגית, ואני מרגיש שינוי כבר היום. אנחנו מתייחסים לכל הערה וטעות, ופועלים לתקנן".

חיילים מסייעים לתושבי בני ברק (צילום: דובר צה"ל)

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, הוסיף: "אנחנו במשבר שלא ידענו כדוגמתו, לא בני ברק, גם לא ישראל. זה בקנה מידה עולמי".

"ברגע שזיהיתי את חומרת המצב", טען ראש העיר, "יזמתי את הקמת מטה החירום בראשות האלוף (במיל) רוני נומה שבאמצעות מוקד 106, אגפי העירייה ובשת"פ עם צה"ל ומשרדי הממשלה - מעניקים מענה לכל הצרכים בשטח".

רובינשטיין הדגיש: "לא יזמנו את הסגר ואת ההגבלות. אנחנו מתמודדים עם זה במסגרת החוק וההנחיות. אנחנו דואגים במיוחד לקראת החג לספק ארוחות חמות כשרות ולתת מענה לחולים ולמבודדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר