נתניהו ימסור הצהרה

מסתמן: 'סגר' על כל הערים ממחר בצהרים עד שישי בבוקר

בעקבות החשש כי חג הפסח יעצים את התפשטות נגיף הקורונה בישראל, צפויים חברי וועדת השרים המיוחדת לאשר את סגירת כלל ערי ישראל; במקביל, תיתכן פשרה בענין חסימת השכונות בי-ם (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב בניסן תש"פ | 06.04.20
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ממחר (שלישי) בשעה 16:00 עד ליום שישי בשעה 07:00 בבוקר, תיאסר יציאה וכניסה לכלל הערים בישראל - צעד דרמטי זה, כחלק מהמאבק בהתפשטות הקורונה, צפוי לעבור את אישורם של שרי הממשלה.

על פי הדיווחים, השרים ידונו אף בהגבלת התנועה ברחבי הארץ, כך שייאסר מעבר בין ערים, וגם התנועה בתוך הערים והיישובים תוגבל: ניתן יהיה לצאת לקניות רק בסמיכות לבית המגורים.

בנוסף, השרים יתבקשו לאשר הפסקה מוחלטת של פעילות התחבורה הציבורית, ממחר בערב ועד סוף השבוע.

ב'ליל הסדר' עצמו יחולו תקנות מיוחדת, שיגבילו עוד יותר את תנועת האזרחים, שיהיו נתונים במעין 'עוצר', כאשר מהשעה 18:00 בליל החג עד למחרת בשעה 07:00 ייאסר להימצא מחוץ לרדיוס 100 מטרים מהבתים.

כמו כן, משטרת ישראל תהיה פרוסה בכוחות מתוגברים כדי לאכוף את ההנחיות הללו ברחבי הארץ, ותרכז מאמצים מיוחדים ביישובים ובשכונות שבהם נמצא שיעור תחלואה גבוה.

חיילי משנעים מוצרי מזון לתושבי ב"ב, היום (באדיבות המצלם)

במקביל, כתב 'חדשות 12' ירון אברהם דיווח, כי לאישור השרים תובא ככל הנראה פשרה בענין ההגבלות המיוחדות על מעבר בין השכונות החרדיות בירושלים.

השמות שהוזכרו בטיוטת ההחלטה שהוגשה לשרים, הם הר נוף, בית וגן, גבעת מרדכי, מאה שערים, גאולה, רמות, רמת שלמה, קרית משה, גבעת שאול, סנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, הבוכרים, זכרון משה ומקור ברוך.

ראש הממשלה נתניהו ומנכ"ל משרד הבריאות צפויים למסור הערב הצהרה על ההנחיות החדשות, ולאחר מכן הן יאושרו על ידי ועדת השרים המיוחדת לענין הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר