הממשלה תאשר

מהשעה 16:00 ועד למוצ"ש סגר כללי על כל מדינת ישראל

הממשלה תאשר הבוקר את הצעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להטיל סגר כללי החל מהצהריים בשעה 16:00 ועד למוצאי השבת • השרים ידונו ויכריעו האם להרחיב את שעות העוצר בפסח (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
כוחות משטרה בירושלים, אתמול (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הממשלה תאשר הבוקר (שלישי) את הצעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להטיל סגר כללי החל מהצהריים בשעה 16:00 ועד למוצאי השבת. כמו כן, השרים ידונו ויכריעו האם להרחיב את שעות העוצר בפסח.

על פי המסתמך, הסגר הכללי יחל הצהריים בשעה 16:00 ויסתיים בשבת בשעה 20:00. באשר לעוצר, שיאסור כל יציאה מהבית, הוא יחל מחר בשעה 14:00 ועד ליום חמישי.

בנוסח שיובא לאישור הממשלה, נכתב, כי החל מהיום מהשעה 16:00: "לא יוכל אדם להצטייד במזון, תרופות ומוצרים חיוניים וקבלת שירותים חיוניים, אלא ביישוב מגוריו. זאת, למעט אם ביישוב מגוריו לא קיימים שירותים אלה, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו. יציאה ממקום מגורים, של יחיד או של אנשים הגרים באותו מקום, תתאפשר בשטח ציבורי לזמן קצר ולמרחק של עד 100 מטרים ממקום המגורים".

באשר לעוצר בחג הפסח, נכתב: "מ-14:00 ביום רביעי עד 7:00 ביום חמישי תיאסר גם הצטיידות במזון ביישובים שמרבית תושבים יהודיים".

רה"מ בנימין נתניהו מודיע על העוצר, אמש

כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע אמש: "אני אומר כאן בצורה הכי ברורה שיכולה להיות: פסח לא יהיה פורים. כל משפחה תסב לליל הסדר לבדה. תחגגו רק עם המשפחה המצומצמת, שנמצאת עכשיו אתכם בבית.

"מתוך אחריות עמוקה לשלום הציבור נחליט הערב בממשלה על הטלת סגר כללי ברחבי המדינה. מהשעה 16:00 אחר הצהריים תישארו בערים וביישובים שלכם. התושבים בשכונות מסוימות בירושלים, שעליהן נחליט ונודיע, יישארו במרחב שיוגדר להם. הסגר הכללי יימשך עד יום שישי בשעה 07:00 בבוקר.

"אבל יש עוד הגבלה: ביום רביעי, לפני ליל הסדר, כל אחד ואחד נשאר בביתו משעה 18:00 בערב עד למחרת ב-07:00 בבוקר. אני יודע שיש פה הכבדה גדולה, אבל פשוט אין ברירה. אנחנו נאכוף את הסגר בנחישות". כאמור, ברגע האחרון, שעות ההסגר הורחבו עד למוצאי השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר