כל הפרטים

לזכות בהגנה מנגיף הקורונה - גם בלי לימוד בפועל

מאות כבר בחרו דפי לימוד כדי להשתתף בסיום הש"ס כולו ביום אחד. אך מה יעשה מי שרוצה בהבטחה של 'תורא מגנא ומצלא', אך אין לו או לה את היכולת ללמוד? יש פתרון (קורונה)

(צילום: Mendy Hechtman/FLASH90)

מיזם ההגנה מפני נגיף הקורונה על ידי סיום הש"ס כולו ביום אחד, ביוזמת 'כיכר השבת' ורשת הכוללים 'עיתים', זוכה להתעניינות רבה על ידי מאות אנשים שכבר בחרו את דף הגמרא אותו יתיישבו ללמוד בחול המועד, יחד עם עוד אלפי יהודים מהעולם כולו, בו זמנית.

אך לידי המערכת הגיעו בקשות רבות של גברים ונשים המבקשים אף הם לזכות בהבטחת חז"ל של 'תורה מגנא ומצלא', אך אין באפשרותם להשתתף בלימוד עצמו.

כדי לזכות את מקסימום האנשים בהגנה מפני הוירוס הקטלני, נענו ב'כיכר השבת' ובכוללי 'עיתים' לבקשה, והחליטו לאפשר בחירת דפי גמרא - אותם ילמדו עבורכם אברכים תלמידי חכמים.

אז אם עד עכשיו נמנעתם או נמנעתן מהצטרפות למיזם המרגש והייחודי, המאחד אלפי יהודים מכל העולם בהגנה מהקורונה - כעת, גם אתם יכולים!.

לחצו כאן, להגנה מנגיף הקורונה!

ראיון מיוחד: כך תסיימו את הש"ס ביום אחד

בנוסף, ניתן עדיין לבחור דפי גמרא ללימוד עצמי, ביום ראשון, י"ח ניסן, ג' דחול המועד פסח, יחד עם האלפים מכל העולם שאת כל עיסוקיהם, יתפנו מהמשך המעקב אחרי הנעשה בעולם ויפסיקו לבדוק מה קורה עם הקרונה - וישקעו בעולמה של תורה.

רוצים גם אתם להימנות עם הזוכים להגנת התורה? לחצו כאן, רשמו את מספר הדפים שברצונכם ללמוד - ובאותה שעה, תתיישבו לסדר הלימוד הייחודי יחד עם אלפים מישראל - עד לצפייה המשותפת במעמד סיום הש"ס.

אל תישארו בלי הגנה! לחצו להצטרפות>>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר