מערך הטהרה ממשיך

במועצה הדתית ירושלים מסכמים: עשרות אלפים מכרו את החמץ בדיגיטל

במועצה הדתית ירושלים מסכמים את ההיערכות לחג וביצוע מכירת החמץ על ידי רבנות העיר ירושלים, והשנה, בסימן ביקושים ערים למכירת חמץ בשלט רחוק, באמצעות הרשת. אלפי בתי אב מכרו את החמץ דרך אתר המועצה. במקביל – אגף המקוואות שומר על פעילות רציפה (חרדים)

(צילום: דובורת)

פסח כשר – גם בעידן הקורונה. במועצה הדתית ירושלים מסכמים את ההיערכות לחג וביצוע מכירת החמץ על ידי רבנות העיר ירושלים, והשנה בסימן ביקושים ערים למכירת חמץ בשלט רחוק, באמצעות הרשת. אלפי בתי אב מכרו את החמץ דרך אתר המועצה הדתית ירושלים. במקביל – אגף המקוואות שומר על פעילות רציפה של הטהרה תוך שמירה קפדנית על הוראות משרד הבריאות

פסח כשר, שמח ו...דיגיטלי. במועצה הדתית ירושלים מדווחים בחול המועד על זינוק דרמטי השנה, במכירת החמץ לפסח דרך מערכות הדיגיטל, שאפשרו לציבור הרחב להירשם למכירת חמץ שע"י הרבנות בבירה. סה"כ נרשמו אלפי בתי אב המייצגים עשרות אלפי תושבים למכירת חמץ שבוצעה כדת וכדין על ידי הרבנות בירושלים.

"המכירה דרך האינטרנט הפכה השנה מקוריוז יחסי למשהו עיקרי בעבודה והנגשת שירותי הדת לקהילה", אמר יו"ר המועצה הדתית בירושלים יהושע ישי. "חשוב להדגיש שהתקופה הזו מאתגרת אותנו מכול הבחינות ואנו כבר בוחנים איך לקדם תהליכי דיגיטציה ושירות מרחוק לציבור, גם בתחומים נוספים. לא תהיה ברירה אלא להתאים את המערכת לצרכים המשתנים".

במקביל נמשכים כל העת שירותי הטהרה לתפקד כסדרם בעיר, חרף כלל האתגרים הנובעים מהמצב החדש. מקוואות הנשים מופעלות על ידי בלניות העושות בעבודת הקודש במסירות, תוך הקפדה יתרה על הוראות משרד הבריאות והמשרד לשירותי דת, הנועדו להבטיח מניעת הדבקה של הציבור בנגיף הקורונה.

השנה לראשונה ובעקבות המצב, לא יתקיימו בירושלים מעמדי הקבלת פני רבו המסורתיים. ההחלטה התקבלה כבר מבעוד מועד בהערכת מצב במועצה הדתית, לצד פעילות ההכשרה בבתי המלונות בירושלים שמהווה משימה משמעותית מידי שנה אך היקפה ירד באופן דרסטי, לאור צמצום הפעילות המלונאית בירושלים, בשל היעדר התיירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר