תיעוד מהאוויר

חשוד בירי נעצר לאחר מרדף - בסיוע מסוק. צפו

המשטרה עצרה תושב מעלה עירון, בשנות ה-20 לחייו, לאחר שלפי החשד ביצע ירי אל עבר בית ורכב בישוב מוקביילה של אדם עימו היה מסוכס. צפו בתיעוד המרדף מהמסוק (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה תושב מעלה עירון, בשנות ה-20 לחייו, לאחר שעל פי החשד ביצע ירי אל עבר בית ורכב בישוב מוקביילה של אדם עימו היה מסוכס, לפני כשלושה שבועות.

הכדורים שירה החשוד חדרו לרכב ולביתו של הקורבן, גרמו נזק, אך לא היו נפגעים.

החשוד ועימו חשודים נוספים נמלטו ברכב בעל לוחיות זיהוי גנובות, במהלך מנוסתם ירו גם לעבר רכב של אזרח נוסף שנסע מאחורי רכבם, לאחר שחשדו שזה עוקב אחריהם.

שוטרים ניהלו מרדף אחר רכבם של החשודים שנטשו את הרכב בסמוך לצומת מגידו והחלו להימלט רגלית. השוטרים בסיוע מסוק איתרו את החשוד מסתתר בשדה סמוך ועצרו אותו.

כנגד החשוד הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת באמצעות פרקליטות מחוז צפון וכתב אישום חמור בין היתר בגין: חבלה חמורה בנסיבות מחמירות - עברה שהעונש בגינה הוא 14 שנות מאסר; עבירות נשק (נשיאה והובלה) - שהעונש בגינה הוא 10 שנות מאסר; שינוי זהות רכב - עבירה שהעונש בגינה הוא 7 שנות מאסר.

במשטר הציינו כי "משטרת ישראל המפעילה כוחות רבים באכיפת הנחיות משרד הבריאות במטרה לשמור על בריאות האזרחים מפני התפשטות נגיף הקורונה במקביל פועלת גם למעצרם של חשודים בעבירות פשיעה והבאתם לדין במטרה לשמור על על ביטחון הנפש והרכוש של האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר