תורה מגנא ומצלא

הזדמנות אחרונה: לומדים ועוצרים את נגיף הקורונה

לבקשת רבים, ניתן להצטרף עדיין למיזם המרגש של סיום הש"ס כולו כהגנה נגד נגיף הקורונה • כנסו כדי לבחור את הדפים שתלמדו לעצירת המגיפה, ללא כל עלות מצידכם (ארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

לא ניתנו מועדים לישראל אלא כדי שיעסקו בתורה: לבקשת גולשים רבים, מיזם סיום הש"ס של 'כיכר השבת' וכולל 'עיתים', נמשך גם מחר.

כעת, יש לכם הזדמנות אחרונה ללחוץ כאן, לבחור את הדפים שתרצו ללמוד, ללא כל עלות מצידכם, ולהתיישב במהלך היממה הקרובה ללימוד התורה הקדושה, תורה מגנא ומצלא, ולעצור את מגיפת הקורונה.

כפי שכבר דיווחנו, תורם נכבד שהתרגש מהיוזמה הרוחנית לאחד את עם ישראל לסיום הש"ס כולו במהלך החג להגנה מנגיף הקורונה, הוריד תרומה הגונה - ובעקבותיה, הרישום למיזם הייחודי נפתחה ללא עלות.

הצטרפו גם אתם, להגן על עם ישראל מהמגיפה>>>

התורם, החפץ בעילום שמו, לקח על עצמו את העלויות לע"נ ר' אלעזר בן מרדכי מיכאל ז"ל ולע"נ מרים בת שרגא פייבל ע"ה.

הבטחת מרן: ללמוד לעצירת המגיפה

משגיח ישיבת אורחות תורה, הגר"ח מישקובסקי סיפר: "שאלתי את נאמן ביתו של מרן, הרב גדליה הוניגסברג, האם יש לו מילה עם מרן שר התורה, והוא אמר לי שהוא שאל אותו 'כל העולם בפחד, מה אנחנו עושים?' וענה לו מרן בזה הלשון: 'ילמדו תורה - תיעצר המגפה'".

הגר"ד לאו: "נזכה שתפסח מעלינו המגיפה"

המשגיח הוסיף: "אני מתחנן; מרן אומר תלמדו תורה - תיעצר המגיפה. נהיה השליחים, תהיה לנו את הזכות לעצור את המגיפה מעל כלל ישראל. עוד דף ועוד דף תורה, ומתוך הדחק זו זכות הרבה יותר גדולה".

בואו לזכות בהבטחת מרן שר התורה >>>

כל העוסק בתורה יסורין בדילין הימנו (ברכות, ה.), מלמדים אותנו חז"ל. בואו לרכוש את ההגנה הנדרשת כדי לעצור יחד את אימת המחלות מעל עם ישראל, בזכות התורה הקדושה.

ראיון מיוחד: כך תסיימו את הש"ס ביום אחד

הלימוד המשותף ומעמד הסיום ייערך היום ומחר, ימי חול המועד פסח, "לא ניתנו מועדים לישראל אלא כדי שיעסקו בתורה", באירוע מפואר, בהשתתפות אלפים שיצפו בשידור חי מהסיום המרגש, לאחר שעות הלימוד המשותף, איש איש מביתו.

להצטרפות, לחצו כאן>>>

לבקשת רבים הרוצים להשתתף אך לא יכולים ללמוד בעצמם, אנשים המעוניינים בהגנה מנגיף הקורונה, וכאלו הרוצים להקדיש דף לימוד לע"נ או לרפואת אחד מיקיריהם, ניתן עדיין, בתרומה של 26 ש"ח, למנות שליח תלמיד חכם שילמד לזכותכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר