פעם נוספת

ליברמן צפצף על ההנחיות ותקף את נתניהו

אחרי שתועד מגיע למספרה שנפתחה במיוחד עבורו בניגוד לחוק, איווט ליברמן ממשיך לצפצף על הנחיות משרד הבריאות נגד התפשטות הקורונה ואירח את בנו וכלתו בליל הסדר (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מצפצף שוב על הנחיות משרד הבריאות. בחדשות 12 פורסם כי ליברמן אירח בביתו ביישוב נוקדים את בנו וכלתו בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

ליברמן בן ה-62 נמצא בקבוצת סיכון, אך הוא בחר להתעלם מהנחיות משרד הבריאות תוך שהוא מתריס נגד חוקי הממשלה ומשרד הבריאות.

ליברמן התפתל ולא התייחס עניינית למחדל אך בחר לתקוף את נתניהו וילצמן: "ההחלטה של נתניהו וליצמן על סגר כללי על כלל האזרחים בערב חג הפסח, כפתרון למחדל הבדיקות המתמשך מצד אחד ובתקווה לרצות את החרדים מצד שני, היא שערורייה. המסקנה הברורה מליל הסדר בבלפור היא שנתניהו בעצמו לא מאמין בשיטות שבהן הוא נוקט".

בערב ליל הסדר פרסם ליברמן תמונה שלו ושל רעייתו: "חג החירות השנה שונה משנים קודמות בהרבה מובנים. בהגדה, שכולנו נקרא הערב, מסופר על הקשיים והסבל הרבה שעבר עם ישראל, שיצא מעבדות לחירות. לאורך כל ההיסטוריה של עמנו ידענו לגבור על קשיים ולצאת מחוזקים. גם את המשבר הנוכחי נעבור מחוזקים יותר, כי אנחנו עם חזק ומדינת ישראל היא מהמדינות המתקדמות בעולם. עברנו את פרעה נעבור גם את משבר הקורונה".

תיעוד עצוב מהרחפן: בית הכנסת ריק מאדם (צילום: אבי אלון)

ולבסוף הוסיף ליברמן: "בקרוב נוכל לשוב ולחגוג עם המשפחה המורחבת והחברים. חג שמח!", זאת כאמור כשהוא מארח את בנו וכלתו.

כזכור, בערב ליל הסדר אירח ראש הממשלה נתניהו את בנו אבנר בבית ראש הממשלה בבלפור, וספג על כך ביקורת. נתניהו הסביר כי אבנר מתגורר בדירה קרובה, בבניין ממול למעון הרשמי ובתוך המתחם המאובטח.

גם נשיא המדינה ריבלין אירח את בתו בסעודת ליל הסדר. ריבלין הגיב בהתנצלות ואמר: "אני קורא את התגובות הקשות ואני מבין את רובן. מאז הלכה נחמה ילדיי מסייעים לי רבות בענייניי האישיים".

לגבי ליברמן, יצוין כי לא מדובר בפעם הראשונה שהוא מפר את הנחיות משרד הבריאות. בחדשות 13 פרסמו לפני פסח כי הוא יצא להסתפר במספרה במרכז ירושלים, שנפתחה במיוחד עבורו, זאת בניגוד גמור להנחיות.

על פי הדיווח של עומרי מניב ב'חדשות 13', ליברמן אף התעלם מחוקי התנועה, שכן רכבו נכנס למדרחוב בי-ם שחסום לתנועת כלי רכב וחנה בניגוד לחוק בכניסה למספרה.

לדיווח אז על הפעם הראשונה שהוא תועד מפר את ההנחיות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, סירב איווט ליברמן להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר