פרסום ראשון

בעקבות ההתנגדות: 'ישיבת הקורונה' בוטלה

אריה דרעי תכנן להקים ישיבה לבחורים חולי קורונה בשם 'כתר תורה', אך בהתנגדות התושבים וראש העיר, הישיבה לא תקום בשלב זה - כאשר עדיין מחפשים שטח חלופי, אולי בנגב (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
למצולמים אין קשר לכתבה (צילום אילוסטרציה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ישיבת "כתר תורה" לחולי קורונה שהייתה אמורה לקום מיד לאחר חג הפסח בהיכל ישיבת 'עטרת שלמה' בראשון לציון לא תוקם זאת בעקבות בקשתו של ראש עיריית ראשון לציון רז קיסטליך שהוגיע שמתנגד להקמת הישיבה.

הישיבה לבחורים חולי קורונה הייתה אמורה לקום בעיר ראשון לציון זאת לאחר סיכום בין שר הפנים אריה דרעי לראש ישיבת עטרת שלמה הגרש"ב סורוצקין.

אלא שלאחר הפרסום ב'כיכר השבת', החלו להישמע התנגדויות של בכירים בעיריית ראשון לציון ליוזמה, מתוך החשש לייבא לעירם קבוצה של חולים בנגיף הקטלני.

אמש התקיימה שיחה בין ראש העיר רז קיסטליך לשר הפנים אריה דרעי. קינסטליך הביע את חששותיו מהקמת מתחם קורונה בעירו. לאחר דין ודברים סוכם כי הישיבה לא תוקם בראשון לציון.

תיעוד עצוב מהרחפן: בית הכנסת ריק מאדם (צילום: אבי אלון)

נכון לעכשיו פועלים בסביבת שר הפנים למציאת מקום חלופי בו ילמדו הבחורים נשאי הקורונה. מקום נוסף שנשקל לארח את התלמידים הוא במתחם גדול בנגב.

סגן ראש עיריית ראשל"צ אריה כהן מסר: "ככול תושבי העיר קיבלתי את הבשורה ובדקתי אותה אתמול. השר אריה דרעי מאוד מכבד את ראש העירייה, ושמע אותו בקשב רב, גם אני דיברתי עם השר דרעי שהבטיח לי שיעשה את המקסימום האפשרי ויבטל את רוע הגזרה. אני רוצה לקוות שאכן כך יהיה, לראש העירייה יש בשורות טובות וההודעה הרשמית תצא ממנו, כי הוא נלחם כמו אריה על העניין הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר