בשכונה החרדית

ה'משמחים' על המשאית נקנסו; "גרמו להתקהלות אסורה"

ילדי השכונה החרדית גני הדר שבפתח תקווה לא חשבו שכך תסתיים 'שמחת החג' שלהם, בעודם נצורים בבתים בגלל המצב: ה'משמחים' שמסתובבים על המשאית, נקנסו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מפעילי 'משאית השמחה', המנגנת ומשמחת בימים אלו את התושבים הנצורים בבתיהם בריכוזים החרדים, בשל 'סגר הקורונה', ספגו קנס כספי בעת שהגיעו לפתח תקווה.

מתברר, כי ה'משמחים', יענקי רובין, בנו והזמר מוטי לייכטר, לא קיבלו אישור מהעירייה לפעילותם הברוכה, שכללה השמעת מוזיקה ושירי פסח, כדי לעודד את תושבי השכונה החרדית בעיר.

בשל כך, ה'הגברה' והזמרים העבירו את השירה לחצרו של הקלידן רובין, ברחוב מנחת שלמה ב'גני הדר', אלא שכעבור זמן קצר הופיעו פקחים במקום, החרימו חלק מהציוד ואף נתנו דו"ח על סך 500 שקלים.

לטענתם, העמדת הרמקולים גררה התקהלות אסורה מתחת לביתו של הקלידן, זאת למרות שלפי ה'משמחים' לא הייתה כל התקהלות אסורה.

ראש העירייה רמי גרינברג מסר את התגובה הבאה: "עיריית פתח תקווה רק היום העבירה רכב עם נגן ומוזיקה חסידית בשכונת גני הדר במשך 3 שעות, משעה 16-19, בהתאם להנחיות המשטרה. כמובן זה התקיים בצורה מסודרת עם ליווי משטרה על מנת למנוע התקהלות אסורה".

"היום בשעה 14 בצהריים, לפני האירוע האמור , פנה לעירייה תושב השכונה ואמר שהם רוצים להוציא עוד משאית והם יעשו אחרי השעה שבע בערב ויעשו לבד בלי ליווי וכו'. הוסבר לו שלא ניתן . ואפילו הוצע לו לקיים את הארוע שהם רוצים מחר לפני כניסת חג או במוצאי חג עם מערכת עירונית ליווי משטרה ושהכל יהיה מסודר".

"בפועל, בשעה 20:30 הערב ולמרות השיחה הנל, הוציאו לרחוב רמקולים ענקיים ללא תיאום ולמרות כל מה שהוסבר להם, ציבור התקהל בניגוד להנחיות, תושבים התקשרו והתלוננו על הרעש בשעה שמשכיבים לישון את הילדים וכו'".

"לאור האמור הגיעה משטרה ופיקוח למקום והסבירה להם את הנסיבות. במקום להתנצל ולהפסיק המשיכו להתווכח ולהתעמת עם אנשי האכיפה שנאלצו להחרים את הציוד. עוד נציין, שעל פי התכנית גם מחר העירייה מתכננת משאית עם מוזיקה חרדית והפעם לתושבים החרדים במרכז העיר והכל מסודר ומאורגן ובטוח".

"העירייה עושה ונכון ומצד שני לא תרשה לפרובוקטורים לעשות דווקא, לסכן את בריאות הציבור ולהכתים ציבור שלם שעד כה נשמע להוראות בצורה מעוררת כבוד", סיים ראש עיריית פתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר