צפו בתיעוד

הרמטכ"ל ביקר בבני ברק וקיבל תנ"ך מתנה

רב-אלוף אביב כוכבי סייר עם ראש העיר אברהם רובינשטיין ושוחח עם תושבים שפגש, להם אמר על שיתוף הפעולה עם צה"ל כי "זה אירוע שמעורר גאווה ומרגש מאוד" • צפו (חרדים)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, ביקר היום (שלישי) בעיר בני ברק, בליווי מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי ואלוף במיל' רוני נומה.

במהלך הביקור, נפגש ראש המטה הכללי עם ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, ממנו קיבל סקירה על העיר ועל העשייה במהלך תקופה זו, שהעיר בסגר בשל התפרצות נגיף הקורונה.

לאחר הסקירה סייר הרמטכ"ל רגלית ברחבי העיר, פגש מתנדבים רבים הפועלים בעיר והודה להם על עשייתם הברוכה. בנוסף, במהלך הסיור פגש הרמטכ"ל תושבים חרדים רבים אשר הודו והוקירו תודה על הירתמות צה"ל וחייליו לסיוע לתושבי העיר בימים אלה, התושבים בירכו את הרמטכ"ל ואיחלו חג שמח ובריאות לחיילי צה"ל.

הרמטכ"ל מצידו אמר לתושבים שפגש כי "צה"ל נמצא בכל מקום שצריך. זה (בני ברק) מקום שצריך ואפשר. אני אומר בנוכחות ראש העיר, יש כאן שיתוף פעולה מעולה עם העירייה ועד האזרחים שממלאים אחר ההוראות".

"יש פה הירתמות של הצבא, זה אירוע שלא רק מעורר גאווה הוא גם מרגש מאוד. אנחנו נמשיך להיות בכל מקום שרק אפשר". לסיום איחל חג שמח לתושבים עימם שוחח ושיבח את פעילותם של חיילי צה"ל בעיר.

בסיום הביקור, העניק ראש העיר לרמטכ"ל ספר תנ"ך ובו הקדשה עם שמו כהוקרה והערכה של העיר על סיועם והירתמותם של חיילי צה"ל לתושבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר