פרסום ראשון

דרעי הודיע: משפחות חרדיות עם קורונה ישהו ב'חפץ חיים'

השר אריה דרעי הגיע להסכמה שבית הארחה 'חפץ חיים' יהפוך למלון עבור משפחות חרדיות שנדבקו בנגיף הקורונה • "המשימה הגדולה שלנו היא להוציא את החולים מהבתים", הסביר דרעי (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיע להסכמות כי בית הארחה 'חפץ חיים' יהפוך למלון עבור משפחות חרדיות שנדבקו בנגיף הקורונה, כך נודע ל'כיכר השבת', זאת בניסיון להוציא את החולים מהבתים ובכך להוריד את מספר החולים בשכונות החרדיות בירושלים ובבני ברק.

בימים האחרונים עולה שוב ושוב הנתון של מספר החולים החרדים שלא מסכימים לצאת מהבית, כאשר על פי הנתונים - החולים מדבקים את בני משפחתם, מה שמעלה את מספר החולים באזורים החרדים.

בשל כך פעל דרעי לאפשר את הוצאתן של משפחות שלימות למלונות בידוד, וכאמור, כעת הגיע להסכמה כי בית הארחה 'חפץ חיים' יאכלס משפחות חרדיות שנדבקו בנגיף או משפחות בהן יש למעלה מ-50% שנדבקו.

ל'כיכר השבת' נודע כי בשעות הצהריים שוחח דרעי עם האלוף (במיל) רוני נומה, המרכז את המאבק בנגיף הקורונה בבני ברק, ועדכן אותו על המהלך המשמעותי אליו הגיע עם מלון 'חפץ חיים'.

השר דרעי אמר ל'כיכר השבת' כי "המשימה הגדולה שלנו היא להוציא את החולים מהבתים, אנחנו מבינים את המגבלות הרוחניות של המשפחות ולכן פועלים בכל הכוח להתאים להם מקומות. קיבוץ חפץ חיים הוא מקום עם כשרות מהודרת ותנאים המתאימים לאורח החיים החרדי".

"אני מקווה", הוסיף דרעי, "שכבר בצאת החג המלון יאוכלס במשפחות, זה גם יוריד את מספר החולים באזורים החרדי, ויוביל בסופו של דבר להקלות משמעותיות בדרך ליציאה מההסגר והסרת המגבלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר