במהלך החג

המשטרה: פיזרנו שמחת ברית המונית ברחוב

ברית שנערכה במרכז שכונת גאולה, ברחוב, בבוקר החג, פוזרה על ידי כוחות משטרה, בשל נוכחות יותר ממאתיים איש במקום. לפי הדיווח, יודו על השוטרים ביצים, ושלושה נעצרו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

"כוחות משטרת ישראל איתרו במהלך החג, בשכונת גאולה, ברית מילה שהתקיימה ברחוב, בה נטלו חלק מעל 200 משתתפים", כך מעדכנת הערב (רביעי) משטרת מחוז ירושלים.

לפי הדיווח, בעקבות דיווח שהגיע למשטרה, הכוחות שפעלו בבירה לאכיפת הנחיות 'צו בריאות העם' שקבעו סגר באזור, בשל התפשטות הקורונה, הגיעו היום למיקום עריכת ברית המילה המדוברת.

"במהלך פיזור ההמון", נכתב בהודעת המשטרה, "הושלכו ביצים לעבר השוטרים, נעצרו שלושה בגין תקיפת שוטרים וארבעה דו"חות נרשמו בגין הפרת הצו.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם".

"המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר