מרגשהרחפן הביא שוקולד לשוטרים במחסום • צפובערב חג שביעי של פסח, תושבים בירושלים שביקשו להגיד תודה לשוטרים במחסום - תוך שמירה על הכללים ובלי לצאת מהבית, נעזרו ברחפן כדי לשלוח להם שוקולד ו... תודה (בארץ)כהכיכר השבת | כ"א בניסן | 16.04.2050תגובות10100:00/1:25כיכר השבתנגיף הקורונהירושליםשוטריםרחפןשביעי של פסחמחסוםהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:תיעוד מזעזע: אברך צעק על החוסמים והותקף על ידי מפגינים בבני ברקחזקי שטרן|26.06.26"הספרים נפלו - הכל רעד": עדות נדירה ל'כיכר השבת' מתוך התופת בוונצואלה | צפויוסי סרגובסקי|25.06.26הכלה המודרנית של בנו של רב הקהילה עוררה מתיחות - עד שהאבא עצר הכל | סיפור מטלטלמשה רבי|25.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה37כל הכבודאימוגים לתגובהיהודי16.04.20 דיווחתגובה36כן אכלתי...אימוגים לתגובהבחור ישיבה16.04.20 דיווחתגובה35יאללללה תזרמו......אימוגים לתגובהצליל16.04.20 דיווחתגובה34כן את מכירה אותי...אימוגים לתגובהבחור ישיבה16.04.20 דיווחתגובהמי אתה?? אני המורה להכיר אותך אימוגים לתגובהבית וגנית16.04.20 דיווחתגובהדיייי מעצבן איך אתה יודע שאני מכירה אותך אם אתה לא יודע מי אני ואני לא יודעת מי אתה????????????? אימוגים לתגובהבית וגנית17.04.20 דיווחתגובה33איך השוטר לא חושד במשהו?אימוגים לתגובהינון16.04.20 דיווחתגובה32ואני קורה לכם יום חסום משטרה צבאית אימוגים לתגובהרפאל פרז16.04.20 דיווחתגובה31יאההה איזה חמודד אהבתיי תרעיוןןןאימוגים לתגובהאריאל16.04.20 דיווחתגובה30מדהים!אימוגים לתגובהחרדי גאה16.04.20 דיווחתגובה29נסיכים❤אימוגים לתגובהאיזה רעיון מתוק!19.04.20 דיווחתגובה28אהבת ישראל!!! אהבת ישראל!!! זה מה שצריך עכשיואימוגים לתגובהעבד ה'17.04.20 דיווחתגובההצגת כל התגובות (37)אולי גם יעניין אותך:אחרי שתועד בועט בראשו של המפגין החרדי: הצעד נגד השוטר החשודחזקי שטרן|25.06.26אלימות חסרת רסן הופעלה, קרוב לרבבת כלי רכב נעו בשיירות איטיות לכלא | המראות מ"מחאת הרכבים"דניאל הרץ|24.06.26תיעוד חמור: נהג שולף אקדח לעבר מפגינים חרדים בשיירת הרכבים | צפוקובי אטינגר|24.06.26
אלימות חסרת רסן הופעלה, קרוב לרבבת כלי רכב נעו בשיירות איטיות לכלא | המראות מ"מחאת הרכבים"דניאל הרץ|24.06.26
0 תגובות