פרסום ראשון

כתב אישום: ירק על שוטרת כדי להתפלל במניין

כתב אישום נוסף שהוגש נגד קיצוני מהעיר בית שמש מגולל את מעשיו של הנאשם על מנת להתפלל בבית כנסת בניגוד להנחיות: דבק על האצבעות, צעקות 'נאצים' ויריקות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

פרקליטות מחוז ירושלים ממשיכה להגיש כתבי אישום נגד הקיצונים מהעיר בית שמש שהתפרעו בזמן שכוחות המשטרה הגיעו לאכוף את צו בריאות העם, ההנחיות המגבילות למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה.

בין היתר מפורט כיצד העניקו דוחות למתפללים בבית הכנסת הרמ"א שברחוב הלל בעיר, ונעלו את דלתות בית הכנסת - שנפרצו על ידי הקיצונים כעבור שעה קלה.

השוטרים שבו למקום, העניקו דוחות לעשרים המתפללים שעדיין נשארו במקום, ועיכבו חמישה מהם לתחנת המשטרה בעיר לצורך זיהויים.

בכתב האישום נטען כי לכל אורך הפעילות המשטרתית במקום, קיללו המתקהלים את כוחות המשטרה, קראו לעברם קריאות גנאי, זרקו עליהם חפצים וירקו לעברם.

אכיפת ההנחיות בבית שמש (דוברות המשטרה)

מיד כאשר הגיעו לתחנת המשטרה, מרחו דבק על האצבעות כדי להקשות על זיהויים. רק לאחר שהוסר הדבק בעזרת חומרי ניקוי ואלכוהול, זוהה הנאשם והוענק לו דוח על סך 5,000 ש"ח.

כעבור יומיים, שוב פעלו כוחות משטרה בעיר, הפעם יחד עם לוחמי מג"ב, בהם שוטרת עליה ירק הנאשם במהלך הפעילות לסגירת בית כנסת בית יצחק ברחוב רבי יהושע בבית שמש.

לפי כתב האישום, אנשים צעקו לעבר כוחות הביטחון 'נאצים'. הנאשם, הגיע לדלת האחורית וניסה להיכנס לבית הכנסת בזמן שהשוטרים פינו מתוכו את המתפללים בניגוד להנחיות.

הנאשם, חרדי קיצוני המתגורר בעיר בית שמש, מואשם בשיבוש מהלכי משפט, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות וסירוב להוראת פיזור התקהלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר