בניגוד להנחיות

איוונקה טראמפ נסעה לפסח למועדון גולף

בארצות הברית מדווחים כי בניגוד להנחיות, ולמרות שפרסמה בעצמה סרטון עם קריאה לא לצאת מהבית, נסעה הבת היהודיה של הנשיא למועדון גולף פרטי של אביה (אקטואליה)

(צילום: מתוך הטוויטר של איוונקה טראמפ)

לאחר שבישראל התעסקו בהפרת ההנחיות בליל הסדר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה רובי ריבלין, בארה"ב מדווחים כעת על התנהלות הבת של הנשיא, איוונקה טראמפ.

לפי הדיווח בעיתון הניו יורק טיימס, טראמפ הבת, המכהנת כיועצת לבית הלבן, לא צייתה להנחיות הממשל הפדרלי ונסעה לחגוג את ליל הסדר במועדון גולף פרטי ששיך לאביה, דונלד טראמפ.

באחרונה, מיצבה איוונקה טראמפ את עצמה בראש התומכים בהרחקות החברתיות כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, ואף העלתה לרשתות החברתיות שלה סרטונים עם קריאה להישאר בבית.

אך מתברר כי היא בעצמה נסעה, יחד עם בעלה ג'ארד המכהן אף הוא כיועץ בכיר לבית הלבן, ושלושת ילדיהם לחגוג את ליל הסדר בניו ג'רזי, במועדון גולף פרטי של הנשיא.

בעלה, ג'ארד קושנר שב מאז לבית הלבן להמשך עבודתו לצד הנשיא טראמפ. מקורות המעורים דיווח לניו יורק טיימס כי איוונקה נשארה לעבוד מרחוק.

בשיחות עם קרובי משפחתה הסבירה טראמפ הבת כי העדיפה לנסוע לחגוג את ליל הסדר במועדון הגולף שכן הוא סגור כרגע, ושם היא מבודדת יותר מאשר בביתה בוושינגטון.

מדוברות הבית הלבן לא הגיבו לפניית הניו יורק טיימס בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר