צפו במעצר

איש 'הפלג' נשכב על הכביש: "די לסגירת בתי הכנסת"

בפעילות המשטרה בעיר בני ברק, נתנו דוחות לחולה קורונה מאומת שהפר ביודעין את תנאי הבידוד שלו תוך סיכון שכניו, ולאנשים שהתפללו במניין בניגוד להנחיות המגבילות (חרדים)

(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרים העניקו היום (חמישי) דוח לאדם המתגורר בעיר בני ברק, חולה קורונה מאומת, שהפר את תנאי הבידוד שלו ביודעין ובמכוון.

חולה הקורונה, האמור להיות בבידוד ביתי, יצא החוצה תוך שהוא מסכן את חיי שכיניו. הוא קיבל דוח על סך 5,000 ש"ח על ידי השוטרים שאיתרו אותו.

גם במהלך החג ובערב שביעי של פסח, פעלה המשטרה לאכיפת ההנחיות ופיזרה התקהלות אסורה ומסכנת חיים, בכמה וכמה מוקדים הן במרחב הציבורי והן בתוך בתי כנסת.

ברחוב מלאכי בבני ברק, דווח על התקהלות ברחוב והמשטרה נאלצה להורות על פיזור המעורבים, כאשר לשניים מהמעורבים נרשמו דוחות על סך 5000 ש"ח בגין התקהלות אסורה.

לשניים נוספים נרשמו דוחות על סך 500 ש"ח בגין שהייה במרחב הציבורי בניגוד לתקנות שעת חירום.

כפי שניתן לראות בסרטון, פעילות המשטרה לוותה בקריאות עידוד ותמיכה מצד דיירי בניינים סמוכים, אשר הוקיעו את חוסר האחריות והפרת החוק מצד המתקהלים.

בשני מקרים נוספים דווח למשטרה על התקהלות אסורה בתוך בתי כנסת. האחד התקהלות של כ-30 איש בבית כנסת ברחוב נפחא בבני ברק אשר פוזרו ולנוכחים נרשמו דוחות ובמקרה נוסף, אף הוא בתוך בית כנסת ברחוב כהנמן בבני ברק שם נמצאו, בניגוד להנחיות, עשרות מתפללים אשר פוזרו ע"י המשטרה.

"משטרת ישראל תמשיך בפעילות האכיפה למען שמירה על שלום הציבור ובריאותו", נמסר בתגובה מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר