ועדת השרים אישרה

עיריית בני ברק התחייבה; ההסגר על העיר יחודש - ויצומצם

שרי הממשלה אישרו להמשיך את הסגר על העיר בני ברק וחלק משכונות ירושלים - כאשר בבני ברק ההגבלות יצומצמו לאחר התחייבות העירייה לפנות 700 חולים מהעיר • אלו ההקלות שאושרו (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ועדת השרים להגבלת אזורים אישרה היום (חמישי) את המשך ההגבלות שהוטלו על העיר בני ברק ועל חלק משכונות העיר ירושלים, בהם התגלו ריכוז גבוה של חולי קורונה.

הצעדים ייכנסו לפועל בשעה 18:00, כאשר כבר לפני כן, ללא החלטה מסודרת, הוסרו המחסומים מהכניסה לעיר בני ברק ולשכונות החרדיות בירושלים.

הסגר בבני ברק, יהיה קל יותר מהסגר הקודם עליו הודיעו לפני כשבועיים, וזאת לאחר התחייבות עיריית בני ברק לפנות 700 חולים מהעיר למלונות המיועדות לבידוד.

בעקבות הלחצים של העירייה, הוחלט לתחום את הכניסה והיציאה מהעיר רק לתחבורה ציבורית, כאשר תהיה אפשרות להיכנס ולצאת באמצעות רכב פרטי.

ביקור הרמטכ"ל בבני ברק (דובר צה"ל)

בנוסף, הפעם הסגר לא יחול על אזור התעשייה הצפוני של בני ברק, כיוון שאין בו תחלואה חריגה.

בירושלים יתווסף אל החלוקה של העיר לרובעים, רובע נוסף שכולל את שכונות שמואל הנביא, סנהדריה, בית ישראל, ארזי הבירה, החומה השלישית ומעלות דפנה וראס אל עמוד.

הפעם, בירושלים לא יציבו מחסומים במעברים בין השכונות השונות אלא רק יגבירו בהם את האכיפה.

שר האוצר משה כחלון הודיע במהלך הדיון כי לא יוכל לתמוך בשחרור חלקי של בני ברק, אם הדבר יפגע בשחרור המשק כולו מהסגר. שר הביטחון נפתלי בנט הצטרף לעמדתו של כחלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר