תיעוד מרגש

נס: הרב חיים לביא הורדם הונשם, ושוחרר לביתו • צפו

לאחר שאחד מחשובי האברכים בבני ברק, הרב חיים לביא, שהה במחלקת טיפול נמרץ - בסכנת חיים במשך שבוע וחצי. היום, הוא שוחרר בחזרה לביתו • צפו בתיעוד השחרור (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות 'מעייני הישועה')

הרב חיים לביא, אברך תושב בני ברק בן 60, אושפז לפני שלושה שבועות בבית החולים 'מעייני הישועה', לאחר שחלה בנגיף המסוכן, לפני שלושה ימים הועבר למחלקה רגילה, והיום (שישי), הוא שוחרר לביתו.

הרב לביא, מחשובי האברכים בעיר בני ברק, היה לפני שבוע וחצי מורדם ומונשם במחלקת 'כתר-קןורונה', בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק. בחלק מהזמן, הרופאים הגדירו את מצבו כ"סכנת חיים".

באורח ניסי לגמרי, בתחילת השבוע מצבו החל להשתפר, עד שבערב החג הוא הועבר למחקה "רגילה" בבית החולים, והיום, כאמור הוא השתחרר לביתו.

מבית החולים נמסר: "הצוות הרפואי המסור של המרכז הרפואי שטיפל בו לאורך כל הדרך וליווה את תהליך ההחלמה, התרגש יחד איתו לרגל שחרורו מבית החולים ונעמד כדי למחוא כפיים עם שחרורו. אנו מקווים שבקרוב ישתחררו חולים נוספים שנמצאים בתהליך הבראה".

בתו של הרב לביא, רותי רולניק, כתבה בערב החג: " אני כאן רק להגיד שיש ניסים!! אבא שלי חלה בקורונה ומאושפז כבר 3 שבועות בבית חולים מתוכם שבוע וחצי בטיפול נמרץ מורדם ומונשם במצב קשה (חלק מהזמן במצב קריטי בסכנת חיים)".

"כבר כמה ימים שיש הטבה משמעותית במצבו ואתמול ב"ה חזרה בדיקת קורונה שנייה שעשו לו שלילית ואבא שוחרר ממחלקת קורונה למחלקה רגילה בביה"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר