חוזרים לשגרה?

תותר תפילה במניין: לקראת הקלות; נתניהו ימסור הצהרה

הממשלה צפויה לאשר הערב שורת הקלות במשק, לקראת חזרה לשגרת קורונה, כולל פתיחת חנויות • כדי להציג חזית אחידה, ימסור ראש הממשלה הצהרה לצד מנכ"לי משרדי הבריאות והאוצר (בארץ)

תפילה במרפסות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הממשלה צפויה לאשר הערב (מוצאי שבת) שורת הגבלות בהנחיות המחמירות למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה. בין היתר, יתירו ככל הנראה תפילה במניין.

את התפילה, יוכלו לערוך בשטח פתוח ועם עשרה מתפללים בלבד, שישמרו ביניהם על מרחק של 2 מטר בין מתפלל לחבירו. חתונות, הלוויות ובריתות יוכלו להתקיים בנוכחות של עשרים אנשים.

בנוסף, מסתמן כי החל מיום שני יתירו פתיחת חנויות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, ציוד משרדי, כלי בית ותחזוקת בית, אופטיקה, מחשבים, תקשורת, וספרים.

הקניונים יישארו סגורים, כמו גם חנויות צעצועים, הנעלה והלבשה. כמו כן, ירחיבו את פעילות התחבורה הציבורית, ויאשרו ליותר אנשים לצאת לעבודה.

תפילת המרפסות במאה שערים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השר גלעד ארדן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לאור העובדה שהממשלה לא קיבלה בעבר את עמדתי(ועמדת המשטרה)- להגביל את גודל ההפגנות בזמן המאבק בקורונה ולחייב תיאום מראש שלהן, אין ספק שיש להסיר גם את המגבלה על תפילות במניין בשטח פתוח ומגבלה זו חייבת להתבטל עוד הערב!".

"דרשתי זאת בעבר ולכן אני מברך ותומך בכוונה לאפשר לאזרחים לצאת לפעילות ספורטיבית, אך יובהר שמרגע שיוחלט לאפשר פתיחת מסחר וחנויות ברחוב, אין יותר משמעות להגביל ל-500 מטר את מרחק היציאה מהבית, ואין גם שום אפשרות לאכוף הגבלה זו. לכן אפעל לביטולה הערב בישיבת הממשלה".

על ההקלות במשק יודיע הערב בשעה 21:00 ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהצהרה מיוחדת שימסור לצידם של מנכ"לי משרדי האוצר והבריאות, כדי להציג חזית אחידה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר