בן 67 בלבד

לאחר שחלה בקורונה: נח דיר, השופט החרדי בניו יורק, נפטר

בארה"ב הלך לעולמו כתוצאה מנגיף הקורונה, השופט החרדי נח דיר ז"ל, כשהוא בן 67 בלבד. כיהן כשופט עליון ומחוזי, ושימש במשך כשני עשורים כחבר מועצת העיר ניו יורק (דיין האמת)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ויקיפדיה)

בארצות הברית הלך לעולמו השופט החרדי נח דיר ז"ל כשהוא בן 67 בלבד לאחר שנפטר מנגיף הקורונה.

דיר שימש במשך כשני עשורים (בין השנים 1983-2001) כחבר מועצת העיר ניו יורק וייצג את השכונות החרדיות פלאטבוש ובורו פארק.

לאחר 20 שנה כשופט בבית המשפט המחוזי בעיר ניו יורק במחוז קינגס, נבחר דיר לשמש כשופט בבית המשפט העליון בברוקלין. במהלך השנים אף שימש כיו"ר ועדת המוניות ושרותי לימוזינה.

במהלך השנים, מתוקף תפקידיו, פעל רבות למען הציבור החרדי ושמר על קשר קרוב עם רבנים ובתי אדמו"רים בניו יורק ואף השתתף בטישים ואירועים בחצרות הקודש.

הלוויה של נפטר קורונה בניו יורק. ארכיון (צילום: מתוך פייסבוק)


השופטת החרדית רוחי פרייר, שהעידה כי השופט דיר היה מעין מנטור מקצועי עבורה, הספידה בשיחה עם "כיכר השבת": "השופט נח דיר ע"ה היה אדם היה חביב אהוב ומוערך על כולם. הוא היה גם שופט בעל מוניטין נפלא - אדם שאכפת לו מאנשים".

לפני כשבועיים, פורסם באתר דיילי-ניוז כי באולם בית משפט בברוקלין, בו כיהן השופט דיר, התלונן עו"ד כי כללי ה'ריחוק החברתי' אינם נשמרים באולם וכולם יושבים צפופים האחד ליד השני.

חוסר המודעות ששרר לפני שבועות אחדים לפני פרוץ הנגיף בחוזקה בארצות הברית, גרם לכך שהנוכחים לא פעלו כדי לשמור על כלי הריחוק החברתי.

מאוחר יותר, השופט שניהל את אותו משפט באולם מפוצץ המשתתפים, נדבק בנגיף הקורונה ומת כמה ימים מאוחר יותר. כאמור, השופט נח דיר נכח אף הוא באותו משפט וגם הוא נדבק בנגיף ונפטר לאחר מכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר