דרמה במחלקת הקורונה

מצב האם חולת הנגיף הידרדר; תינוקה ניצל

מצבה של אישה בת 27 שחלתה בקורונה הידרדר והיא נקלעה למצוקה נשימתית חמורה; בבית החולים מיהרו להציל את היילוד בניתוח קיסרי, וה'אירוע' הסתיים בהצלחה - בלידת פג (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

עוברה של אישה בת 27, תושבת דיר אל-אסד, שאושפזה בבית החולים כחולת קורונה, ניצל כשיולד בהצלחה באמצעות 'ניתוח קיסרי', על רקע הידרדרות במצב אמו.

הדרמה החלה הלילה (ראשון), כאשר החולה - בשבוע ה-32 להיריונה - הרגישה מצוקה נשימתית קשה ומצבה התדרדר אל מול עיני הרופאים המודאגים במרכז הרפואי זיו שבצפת.

בשלב מסוים החליט הצוות הרפואי הבכיר להרדים ולהנשים את החולה ולבצע ניתוח קיסרי, למרבה השמחה, הניתוח הסתיים בלידת תינוק במשקל 2.400 ק"ג, שהועבר לפגייה להמשך טיפול ומעקב.

נכון לעכשיו, מצבה של היולדת ממשיך להיות קשה. יצוין, כי גם אבי היילוד מאושפז במחלקת התפרצות לחולי קורונה בזיו, אך מצבו מוגדר קל.

עודה בדיר אל אסד (צילום: דוברות המפלגה)

כזכור, הישוב דיר אל-אסד שבצפון נמצא בימים האחרונים כמוקד התפרצות גדול של נגיף הקורונה, ובשל כך הוטלו הגבלות תנועה על אלפי תושביו.

בשל כך אף הגיעו בכירי 'הרשימה הערבית המשותפת' למקום, ולישובים הסמוכים, והתחננו לתושבים לשמור על הוראות המדינה ולא לצאת מהבתים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר