עם דמעות בעיניים

המושל היהודי נשנק מבכי כשהשוו את מדיניותו לנאציזם

במהלך תדרוך שקיים מושל קולורדו היהודי, על התמודדות מדינתו עם הקורונה, נשאל על האמירות שמשוות את הנחיות הסגר המחמירות לנאציזם - זו היתה תגובתו • צפו (בעולם)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך עמוד היוטיוב Denver7 – The Denver Channel)

מושל קולורדו ג'ארד פוליס נשנק מבכי במהלך תדרוך שקיים לתקשורת בנושא התמודדות מדינתו עם נגיף הקורונה, כאשר עיתונאי שאל, מה דעתו על כך שמשווים את הוראות הסגר והשהייה בבית לנאציזם.

במהלך תדרוך שקיים המושל בעיר דנבר שבקולורדו, שאל אחד הכתבים את המושל שאלה שגרמה לו לבכות. "אנחנו רואים מרד מסוים אצל התושבים נגד ההנחיות שלך ושל משרד הבריאות", אמר העיתונאי, "יש שאף יקראו להם רודניות תוך השוואה לנאציזם. מה אתה מגיב לאמירות האלו, מה אתה עונה לאנשים שברור שהם מתוסכלים מהשהייה הארוכה בביתם?".

"כיהודי אמריקני שאיבד בני משפחה בשואה", השיב המושל כשקולו נסדק ודמעות עולות בעיניו, "אני נעלב מכל השוואה לנאציזם. אנחנו פועלים להצלת חיים - ההפך הגמור מהטבח הנורא של 6 מיליון יהודים ורבים אחרים", אמר בהתרגשות.

ג'ארד פוליס, הינו פוליטיקאי מהמפלגה דהמוקרטית שנבחר בשנת 2018 כמושל מדינת קולורדו. עם היבחרו עשה היסטוריה כשהוא היהודי הראשון במדינה שנבחר לתפקיד זה.

האמירות אליו התייחס העיתונאי נשמעו מפיו של מנהיג האופוזיציה במדינה, פטריק נוויל, שהתבטא ביום שנכנסו לתוקפן הנחיות חדשות המחמירות את הסגר במדינה, כי ההנחיות הללו מובילות ל"מנטליות דמוי גסטאפו".

תייחס גם לנאציזם במהלך ראיון לתיאור פקודות השהייה בבית. בראיון שהתקיים ב -25 במרץ, היום בו הוציאה פוליס את צו החודש, אמר נוויל בראיון לתכנית רדיו שמרנית כי הוראות כאלה מובילות ל"מנטליות דמוית גסטאפו ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר