נס רפואי

אחרי שהתעורר: אלי ביר מוטס לישראל. צפו

"נלחמתי על החיים שלי במשך שבועות, עכשיו אני חוזר לישראל להמשיך להציל חיים" • נשיא 'איחוד הצלה' שנדבק בקורונה והורדם למעלה מחודש, והחלים חוזר לארץ (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: איחוד הצלה)

נשיא ומייסד איחוד הצלה,אלי ביר, שמחלים מנגיף הקורונה, המריא לפנות בוקר (שלישי) ממיאמי ועושה דרכו חזרה לישראל.

כזכור, ביר נדבק בנגיף הקורונה לפני כחודש וחצי בעת שהיה במסע לגיוס תרומות לאיחוד הצלה בארה"ב. הוא אושפז בביה"ח במיאמי, מצבו הורע והוא הורדם והונשם על ידי רופאיו.

ביר לווה מבית החולים במיאמי מלווה בשיירה ארוכה של חברי הקהילה היהודית. ראש עיריית בל הארבור במחוז מיאמי-דייד, גבריאל גרויסמן, בירך את ביר על חזרתו הביתה ואמר "אחרי מאבק עיקש במחלת הקורונה, אלי חוזר הביתה למשפחתו כמנצח".

ביר, שעדיין מתאושש, אמר לפני שעלה למטוס: "נלחמתי על החיים שלי במשך כמה שבועות, עכשיו אני חוזר לישראל להמשיך להציל חיים".

כזכור, בשיחה ל'כיכר השבת' סיפרה הבת אביגיל ביר: "המשפחה שלנו מתרגשת! הרגשה כזו שאי אפשר להסביר... רק לפני שבוע הרופאים אמרו שמצבו קשה מאוד, והיום משחררים אותו. אנחנו לא מפסיקים לראות ניסים, בזכות התפילות של העם המדהים הזה".

"גם הוא מתרגש מאוד מאוד להגיע כבר הביתה", היא מגלה. "עברו ארבעה חודשים וחצי מאז שהיה כאן, אבל הוא לא יחזור הביתה לצערי, כי אנחנו גרים בקומה רביעית בלי מעלית, בית לא נגיש במיוחד, והוא עוד חלש מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר