ברלין, גרמניה

אירוע יום השואה ב'זום': פעילים העלו תמונה של היטלר

במהלך אירוע זיכרון שקיימה שגרירות ישראל בברלין יחד עם ניצול השואה צבי הרשל - דרך ה'זום', התפרצו לשיחה אקטביסטים שהעלו תמונה של היטלר וקראו קריאות אנטישמיות (בעולם, חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
ציון יום השואה דרך אפליקציית 'זום'. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אנטישמים התפרצו אמש (שני) לאירוע זיכרון דיגיטלי של שגרירות ישראל בברלין, לרגל יום השואה, יחד עם הניצול צבי הרשל, העלו תמונות של הצורר היטלר, קראו קריאות אנטישמיות והפריעו למהלכו התקין של הטקס.

במהלך שיחת 'זום' ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה שהתקיימה ע"י שגרירות ישראל בברלין בהשתתפות ניצול השואה צבי הרשל, אקטביסטים אנטי-ישראליים התפרצו לשיחת ה'זום' ולנאומו של ניצול השואה, העלו תמונות של היטלר ימ"ש וקראו קריאות אנטישמיות - מה שאילץ את עצירתו של אירוע הזיכרון.

האירוע שהתקיים השנה דרך הרשת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, נקטע כאמור באיבו, כאשר התפרצו פעילים אנטי ישראליים. לאחר הפסקה קצרה, האירוע המשיך, ללא הפרעה מצד הפעילים האנטישמיים, ובצורה ראויה ומכובדת.

שגריר ישראל בברלין, ג'רמי יששכרוף שפרסם את הדברים בחשבון הטוויטר שלו, כתב כי: "לבזות את זכרון השואה ואת כבודו של ניצול השואה - זה מעבר לבושה וחרפה, ומראה את האנטישמיות הבוטה והנוראית של הפעילים".

לפי דיווח בעיתון הג'רוזלם פוסט, ישיבות זום רבות של ארגונים יהודיים מהווים לאחרונה, עם פרוץ נגיף הקורונה, מטרה עבור אנטישמים ופעילי עליונות לבנה, והתפועה הטריה מכונה 'זום-בום'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר