יקבלו אישור ללמוד?

לקראת ה'זמן': בכירי משרד הבריאות סיירו ב'עטרת שלמה'

בכירי משרד הבריאות בראשות המשנה למנכ"ל פרופ' איתמר גרוטו, סיירו בקרית ישיבת 'עטרת שלמה' בראשון לציון, לקראת החלטת המשרד באשר לשאלת פתיחת 'זמן קיץ' בישיבה • כל הפרטים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הסיור בישיבה, היום (צילום: באדיבות המצלם)

ראשי הישיבות וקברניטי המגזר החרדי שוברים בימים אלו את הראש בניסיון למצוא פיתרון לפתיחת 'זמן קיץ' בעולם התורה, זאת בשל משבר ה'קורונה' שלא מאפשר את פתיחת הישיבות כסדרן, ביום א' באייר, כמדי שנה.

המתווה לחזרה לישיבות שהוכן על ידי מספר ראשי הישיבות ונשלח מטעם ועד הישיבות לראשי המפלגות החרדיות, עדיין לא קודם, ובמרבית הישיבות לא יתחילו את 'זמן קיץ' בזמן.

ל'כיכר השבת' נודע כי ישיבת 'עטרת שלמה' בה לומדים קרוב לאלף תלמידים וממוקמת בראשון לציון, עשויה להתחיל את הזמן מוקדם מיתר הישיבות, זאת בתקווה שמשרד הבריאות יאשר זאת באופן סופי.

בשעות הצהריים (שלישי) הגיעו בכירי משרד הבריאות ובהם פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, לסיור בקרית הישיבה בראשון לציון.

מדובר בשטח בן כמאה דונם, מה שעושי להקל על ההחלטה של משרד הבריאות לאפשר לישיבה לחזור ללימודים.

מדובר בסיור שנקבע לבקשתו של ראש ישיבת 'עטרת שלמה' הגרש"ב סורוצקין ותואם יחד עם דוד פינקל מבכירי עיריית בני ברק. בסיור השתתפו בכירי משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו, ד"ר בן ציון שלוסברג, ראש הצוות לטיפול במגפות במשרד הבריאות ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר בועז לב, ד"ר עמית הופרט, פרופסור קובי פלג והאלוף מיקי אדלשטיין. כמו כן השתתפו בסיור העסקן דוד פינקל, מנכ"ל ישיבת 'עטרת שלמה' יהודה סרברניק ואבי רפול.

ל'כיכר השבת' נודע כי בכירי משרד הבריאות הביעו התרשמות מהנכונות של הישיבה להיצמד להוראות המחמירות של משרד הבריאות ולפתוח את הישיבה בכפוף לכל הנהלים.

בימים הקרובים תתקבל הכרעה באשר לפתיחת הישיבה על ידי משרד הבריאות. כמובן שאין מדובר על כניסתם של חולי קורונה למתחם שיהיה שטח סטרילי עבור תלמידי הישיבה ורבניה בלבד, זאת לאחר שיעברו בדיקות מדוקדקות שאין להם חשש לנשאות של הנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר