נוף הגליל

מרגש: משפחת הקורונה ערכה ברית לילד ה-11

ימים ספורים לאחר שהובחנה, ילדה חגית את הילד ה-11, הלידה עברה בשלום ובבידוד, לאחר שבדרכה ללידה עדכנה את צוות בית החולים על היותה נשיאת הנגיף (קורונה, בארץ)

(צילום: ללא קרדיט)

לפני כשלושה שבועות, מספר ימים לאחר שאובחנה כנשיאת נגיף קורונה, ילדה חגית בן עזרא חברת הגרעין התורני-ציוני בנוף הגליל, את ילדה ה-11.

לאחר ששניים מבני המשפחה לא הרגישו טוב הופנו לבדיקת קורונה ונמצאו חיוביים למחלה, שאר בני המשפחה שהיו במגע עימם עברו אף הם בדיקות והתגלו כולם כנשאים של הנגיף.

כאמור, מספר ימים לאחר מכן ילדה חגית את הילד ה-11, הלידה עברה בשלום ובבידוד, לאחר שבדרכה ללידה עדכנה את צוות בית החולים על היותה נשיאת הנגיף.

רק אתמול, לאחר קבלת כל התוצאות הנדרשות לבדיקות של כל בני המשפחה התאפשר לערוך את ברית המילה לתינוק בחצר הבית ובצורה מצומצמת, על פי ההנחיות. השמחה הרקיעה שחקים ורבים הצטרפו אל הברית דרך הזום להביע את שמחתם יחד עם המשפחה.

משפחת בן עזרא מוכרת ובולטת בפעילותה המשמעותית כחלק מהגרעין התורני למען העיר בכל ימות השנה. המשפחה הודתה לקהילה על העזרה בכל התקופה "זו זכות גדולה להיות חלק מגרעין תורני ומקהילה שכזו. אנחנו מודים לכל החברים שלא נחו לרגע ודאגו לכל פרט" אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר