לומדים מהבית

עם חפ"ק קורונה: בבעזלא נערכים לזמן קיץ

על פי הוראתו של האדמו"ר מבעלזא על כל מחנך ומג"ש לשמור על קשר עם כל תלמיד פעם בשבוע, כאשר מתבצע מעקב מיוחד על אנשי החינוך בנושא • כל הפרטים (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בחסידות בעלזא, כמו גם בחסידויות נוספות נערכו בשבועות האחרונים לקראת פתיחת זמן קיץ בתלמודי התורה ובישיבות שבגלל המצב בכל מה שקשור לנגיף הקורונה, נעשה השנה כשכל אחד מהתלמידים ובחורי הישיבה נשאר בביתו.

בעקבות כך וכדי שהקשר של התלמידים עם המלמדים ומגידי השיעורים ימשך, הקימו במרכז מוסדות בעלזא חפ"ק קורונה מיוחד שבו מרכזים המנהלים את כלל הפעילויות הלוגיסטיות והטכניות מול כלל המוסדות ברחבי הארץ.

בחפ"ק גם מתחזקים את מערכת קווי הטלפון שדרכו מאזינים אלפים רבים לשיעורים ולתכנים, ושם גם מתקבלים מידי יום נתוני ההאזנה על מנת שלמלמדים ולמנהלים יהיה קל יותר לעקוב אחר הנעשה בשטח.

בנוסף, הקימו בחסידות אולפן מיוחד שדרכו משדרים המחנכים וראשי הכוללים את תכני הלימוד לכלל המוסדות ברחבי הארץ.

על פי הוראתו של האדמו"ר מבעלזא על כל מחנך ומגיד שיעור לשמור על קשר עם כל תלמיד לפחות פעם בשבוע, כאשר מתבצע מעקב מיוחד על אנשי החינוך בנושא.

אמש נאם טלפונית בנו של הרבי הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח את משא פתיחת הזמן עבור אלפי בחורי הישיבות של בעלזא, כשהוא קורא לבחורים לשמור על שגרת לימוד ותפילות עד כמה שניתן בימים אלו.

עימות בבעלזא בארה"ב: "700 מתים לא מספיקים בשבילך?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר