בבני ברק

פירות ההסתה: השכן הרוסי הוציא סכין ותקף

באחד הרחובות השקטים של בני ברק זה קרה. שכן חילוני החליט לתקוף במילים בוטות אישה וילדיה הקטנים. לאחר שהצליחה לחמוק ממנו - עלה לביתו וירד עם הסכין (אקטואלי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב קוק 45 בבני ברק (צילום: גוגל מפות)

באחד הרחובות השקטים בעיר בני ברק, מתגורר שכן חילוני ממוצא רוסי. הערב (רביעי), הוא החליט לתקוף שתי ילדות קטנות, ולאחר שהזמינו משטרה, הוא עלה לביתו וירד עם סכין - ותקף את אחד השכנים.

הסיפור המחריד קרה, ברחוב הרב קוק 45 בעיר בני ברק, אחת השכנות מספרת ל'כיכר השבת', את סדר ההשתלשלות.

"חזרתי בערב עם הילדים, כאשר סיימתי להחנות את הרכב. התקרב אלינו השכן המדובר - ספק יהודי, והתחיל לסנן קללות לעבר בני, אני עוד לא הבנתי במה מדובר".

"השכן נעמד בחזית של הרכב, וחשבתי שהרכב לפני שלו והוא חושב שפגעתי לו ברכב, אז שאלתי אותו הכול בסדר? והוא שאל בצעקה הכול בסדר אצלך? ודפק עם שני אגרופיו על הרכב שלי - עניתי 'הכל בסדר ברוך השם', ושוב הוא חזר על השאלה והדפיקה וגם אני".

"ואז זה קרה", ממשיכה השכנה לגולל, "הוא התקרב אלי ממש קרוב, ואמר בשנאה יוקדת הכול בגללכם. ואני השבתי לו - אני חושבת שהכול בגללכם - ואז הוא ממש התעצבן, זרק את המסיכה והתקרב יותר ואמר; "נראה אותך מורידה את המסיכה ...".

"פה נפל האסימון", מתארת השכנה, "אז שאלתי אותו אם הוא רוצה להרביץ לי והתחלתי לזרז את הילדים וביקשתי מבני להתקשר למשטרה והוא זרק חפץ על הבת הקטנה פה כבר ברחנו לכיוון הבית שהבנות הקטנות פרצו בבכי".

"כאשר הגענו הביתה, בעלי שמע את הסיפור והלך למטה להזמין משטרה עם השכן כנראה שהוא רק התחמם עלינו ותקף שכן חסיד במכות ועלה הביתה להביא סכין גדולה והתחיל לרדוף אחרי אנשים ברחוב כולל בעלי".

ל'כיכר השבת' השכנים מספרים, כי זה לא פעם ראשונה שהשכן הזה תוקף וכבר הוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר