סערה בחסידות

בהוראת הרבנים: שליחת חב"ד לא תדליק משואה

חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בקטמנדו, נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב. בחסידות היה מי שהתנגד, בית הדין שלח מכתב, והיא נאלצה לבטל את השתתפותה בטקס (בארץ)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בקטמנדו, נאלצה לבטל את השתתפותה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות הקרוב, בשל הוראה שקיבלה מבית דין רבני חב"ד בארץ הקודש.

ליפשיץ, שנבחרה על ידי השרה מירי רגב, כתבה בפוסט שפרסמה: "אני כותבת לכם את השורות הבאות מתוך הלב שלי. מסיבות שאינן תלויות בי, נדרשתי לבטל את השתתפותי בטקס יום העצמאות".

"הודעתי זאת בצער רב לשרה מירי רגב היקרה ולצוות המקסים והנהדר שאחראי על הטקס. אני שוב מודה לכם! לכל אחד ואחת! על הברכות, האיחולים ובעיקר הוקרת התודה שהגיעה אלי מכל רחבי העולם. אולי לא עלה בידי להשיא משואה, אבל את המתנה שלי קיבלתי - חיים של שליחות. חיממתם את ליבי כל כך".

מאגודת חסידי חב"ד נמסר בתגובה כי "הסמכות לאישור ההשתתפות באירועים ציבוריים מטעם חב"ד באה"ק, היא בידי אגודת חסידי חב"ד, ובראשם בית דין רבני חב"ד, כפי הוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו".

"תנועת חב"ד, שמפעילה אלפי מוסדות ובתי חב"ד של שליחים מסורים, חייבת לפעול אך ורק על פי הפרוטוקול והסדר שהטמיע בה הרבי בעצמו, וכל עקיפה של הסדר הנ"ל, עלולה לפגוע בעבודה הנפלאה והחשובה שנציגי חב"ד ברחבי העולם עושים מידי יום ביומו".

"אנו מודים לצוות בראשותה של השרה מירי רגב על הרצון להעריך את העבודה המרשימה שנעשית בכל העולם כדי לחבר את כל גווני עם ישראל, ונמשיך לעשות ככל יכולתנו כפי שציווה עלינו הרבי לאורך כל השנים".

השרה מירי רגב אמרה: "הצטערתי מאד לשמוע כי אין ביכולתה של חני ליפשיץ להשיא משואה. חני מייצגת את רשת בתי חב"ד ברחבי העולם, המעניקה בית חם לכל ישראלי בכל פינה בעולם שבה קיים מרכז של חב"ד. זו הייתה הזדמנות להביע הערכה לתרומתם של בתי חב"ד המעניקים קורת גג לצעירים רבים מכל חלקי החברה הישראלית על כל וגווניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר