תקף את ניסנקורן

לפיד: "אתם שונאים את ליצמן וגפני" • צפו

ח"כ יאיר לפיד יצא במתקפה חריפה נגד ח"כ אבי ניסנקורן ובכירי 'כחול לבן' והאשין אותם בשנאת הנציגים החרדים. ניסנקורן השיב לו: "השנאה זה רק שלך ח"כ לפיד" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ערוץ כנסת; תמונה: דוברות הכנסת/שמוליק גרוסמן)

יו"ר יש עתיד-תל"ם ח"כ יאיר לפיד יצא בצהריים (חמישי) למתקפה חריפה נגד יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ אבי ניסנקורן במהלך דיון בוועדה, זאת בעקבות הצטרפות מפלגתו, מפלגת כחול לבן, לממשלת נתניהו.

לפיד תקף את חבריו למפלגה לשעבר, בראשם אבי ניסנקורן ובני גנץ, ואמר כי הממשלה המתגבשת היא "לא ממשלת אחדות ולא חירום - אלא ממשלת נתניהו החמישית שגנץ וניסנקורן זחלו אליה על גחונם ועל חשבון זה שלא יוכלו לעולם להגיד לאף אדם שהם אנשים הגונים".

"אלה החתומים על הצעת החוק שנדונה כעת, אתם מכניסים פה סעיף שראש ממשלה מורשע עבריין יוכל לכהן בממשלה. ניסנקורן? איך תוכל לישון בלילה?", תקף בחריפות והוסיף, "הייתי שר האוצר. 900 מיליון שקל זו הערכה של חובבים".

"מה תגידו לעשרות אלפי עסקים קטנים שקורסים? הם באים הביתה עם סירים ריקים ואתם באים הביתה עם סירים מלאים בג'ובים כדי שתהיה לכם הזכות הגדולה לזחול לממשלתו של אדם שיש לו כתבי אישום על שוחד, מרמה והפרת אמונים, ולהיות המשרתים שלו, של ליצמן ושל גפני ושל סמוטריץ'.

"כל החבורה הזאת שלי אתם לא יכולים לספר, אני יודע מה אתם חושבים עליהם, כי נסענו ביחד במערכת הבחירות והיינו מדברים בלילות והייתם מספרים לי כמה אתם מזועזעים מהעובדה שאנשים כאלה מנהלים את מדינת ישראל, כמה אתם בזים להם ושונאים אותם, ועכשיו אתם הולכים להיות תחתם ואתם תעשו מה שהם אומרים לכם.

ניסנקורן העיר: "השנאה זה רק שלך ח"כ לפיד"

לפיד חתם את דבריו: "מה שקורה זה ששם ישב קודם מיקי זוהר, הבוס החדש שלכם, תתחדשו".

(צילום: דוברות הכנסת/שמוליק גרוסמן)
(צילום: דוברות הכנסת/שמוליק גרוסמן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר