מנהלי מעייני הישועה מתריעים: "חוששים מהרגע בו נצטרך להחליט את מי להנשים ואת מי לא"

על מנת למנוע את המצב הבלתי אפשרי שבו יצטרכו להחליט את מי להנשים מקיים 'מעייני הישועה' קמפיין גיוס המונים בכדי לאפשר לציבור לתרום מכספו לרכישת ציוד רפואי מציל חיים (בריאות)

(צילום: מעייני הישועה)

ימי הקורונה מהווים אתגר חסר תקדים עולמי לכלל מערכות הבריאות. מספר הנפטרים ממשיך לעלות. ידיהם של הרופאים ושאר צוותי הרפואה עמוסים בעבודה מסביב לשעון בכל ימות השבוע.

להשתתפות בהצלת חיים כנסו לכאן>>

בבני ברק, האתגר כפול ומכופל. בשל מספר החולים הגבוה בעיר, נפתחו במעייני הישועה שתי מחלקות קורונה ושתיהן מלאות עד אפס מקום, כאשר מספר החולים המבקשים להתאשפז במחלקה עולה מיום ליום.

מספר הנפטרים מהנגיף עולה גם הוא מידי יום, ולמרבה הצער, אלמלא העובדה שמיטב הרופאים והמומחים, שליחי ההשגחה והמלאכים בלבן, מעניקים בכל רגע ורגע את השירות הרפואי הטוב ביותר מסביב לשעון, מספר הנפטרים היה חלילה עלול להיות גדול יותר.

עיקר המעמסה היא במחלק המונשמים. במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' נמנו בשבועות האחרונים עשרות רבות של מונשמים, אולם קצב התחלואה הגבוה יחסית, והדאגה לגבי המשך התפרצות המגיפה מעורר חשש גדול שיגיע היום ויצטרכו להחליט את מי להנשים ואת מי חלילה לא. סוגיה בה התחבטו לצערנו רופאים רבים ברחבי העולם.

במעייני הישועה כבר הצליחו בס"ד להציל עשרות חולים, מבוגרים וצעירים, ממוות הודות להנשמה המוצלחת. אחד החולים, חיים לביא, שהגיע במצב קשה מאד ואף הוגדר במצב קריטי עם סכנה ממשית לחייו, אושפז כשהוא מורדם ומונשם. אודות לטיפולים הרפואיים של צוותי המרכז הרפואי, הוא שב לאיתנו ושוחרר מבית החולים לאחר שהבריא לחלוטין מהנגיף. ילדיו, שהגיעו לשחררו לא הפסיקו להודות לצוות בית החולים ואמרו: "אנחנו שולחים הוקרה והערכה רבה לצוות הרפואי המדהים שעשה ימים ולילות לרפואת אבא ושאר החולים".

על מנת למנוע את המצב הבלתי אפשרי שבו יצטרכו להחליט את מי להנשים ואת מי לא, מקיים 'מעייני הישועה' קמפיין גיוס המונים על מנת לאפשר לציבור לתרום מכספו לרכישת הציוד הרפואי הנדרש להפעלת מכונות ההנשמה וכל הנלווה לכך. אנו קוראים ומתחננים לציבור להיות שותפים בזכות הנאצלת של הצלת חיים ולקיים את דברי חז"ל "כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו קיים עולם מלא".

להשתתפות בהצלת חיים כנסו לכאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר