יום הזיכרון תש"פ

אהבת ישראל • צפו בשיעורו של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף

לראשונה ב'יום הזיכרון', ביוזמת 'כיכר השבת', גדולי התורה והרבנים בשיעורים מיוחדים וחשובים על אחדות ואהבת ישראל • צפו בשיעורו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף (יהדות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

זוכרים בדרך שלנו: יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, מדינת ישראל זוכרת את 23,816 הלוחמים שנפלו במערכות ישראל ו-4,166 האזרחים שנרצחו בפיגועי טרור, אנחנו ב'כיכר השבת' - זוכרים בדרך שלנו!

לראשונה ב'יום הזיכרון', גדולי התורה והרבנים בשיעורים מיוחדים וחשובים על אחדות ואהבת ישראל.

שיעורו של הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף:

בהתקרב יום הזיכרון לחללי הצבא, הנני בזה לחזק את המשפחות השכולות, והנני לחזק את כל עם ישראל לרגל המצב שבו אנו נמצאים כעת.

>> הצטרפו כאן ועכשיו לאמירת תהילים לזכר הנופלים <<

חשוב מאד שנהיה כפי שנאמר ויחן שם ישראל - כאיש אחד בלב אחד, באחדות. המגיפה המשתוללת פוגעת בכולם, גם ביהודים מאמינים, וגם באלו שאינם מאמינים, וחשוב שנהיה כולנו מאוחדים.

השנה בשל המצב, המשפחות השכולות אינם יכולים להגיע לבית העלמין, ולכן יש למנות שליח שיגיד קדיש לפני 10 אנשים, וידגיש שזה לעילוי נשמתם של כל החיילים שנפלו בכל מלחמות ישראל, וכשהוא אומר קדיש, זה כאילו שהמשפחה אמרה, משום שהוא שליח שלהם.

אני רוצה לעודד ולחזק את המשפחות השכולות שלא ידעו עוד צער, ושתדעו שזכותו של הנפטר גדולה מאד כפי שכתוב בספר ה'רוקח' שאלו שיושבים ראשונה בשמיים, הם אותם אנשים שנהרגו על קידוש ה', אותם אלו שנהרגו בגלל היותם יהודים, ואלו שנהרגו בפיגועים הקשים שהתרחשו.

יהי רצון שנזכה לשמוע בשורות טובות ושהקב"ה יסיר את המחלה מקרבנו אמן ואמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר