משבר ה'קורונה'

'סערה' במלוניות החרדים: הטלוויזיות בחדרים - נותקו

לבקשת דרעי, הטלוויזיות במלוניות המיועדות לציבור החרדי - נותקו. חלק מהחולים התלוננו, ולפי ynet, בנט הורה לשנות זאת, אך מלשכת דרעי טוענים: מי שרוצה טלוויזיה - שיעזוב למלוניות אחרות (חדשות)

בנט ודרעי. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר ש"ס, שר הפנים, אריה דרעי, דרש אמש (ראשון) את ניתוק הטלוויזיות במלוניות המיועדות לחולים ומבודדים חרדים. בעקבות כך, קצין בכיר הנחה את אנשי פיקוד העורף, האחראים על תפעול המלוניות, לנתק את הטלוויזיות.

דרעי, העביר את הדרישה לשר הביטחון נפתלי בנט ואת ההוראה לצוותים בשטח העביר הסגן הצבאי לעוזר שר הביטחון לענייני התגוננות, תת-אלוף דורון לוין.

במכתבו, כתב תא"ל לוין כי "בהמשך לבקשת שר הפנים, אבקש ממינהל הרכש להפעיל מיידית את הסעיף בהזמנות המחייב את בתי המלון לנתק את מכשירי הטלוויזיה בחדרי החולים מהאוכלוסייה החרדית, ולהנחות את בתי המלון בהתאם".

"מודגש", הוא מוסיף, "כי ההנחיות הנ"ל חלות על מלונות המאוכלסים על-ידי חרדים ולגבי אוכלוסייה זו בלבד. פיקוד העורף מתבקש לוודא הנחיה זו בשטח".

לפי הדיווח ב-ynet, חלק מהחולים החרדים התלוננו בפני מפקדי המלוניות על ניתוק הטלוויזיות ודרשו להחזיר את החיבור, אחרים אף פנו בהודעות ישירות אל השר נפתלי בנט. בעקבות כך, מדווח יואב זיתון ב-ynet, הוחלט במשרד הביטחון להתערב כך שההחלטה על החיבור לטלוויזיה תהיה של כל דייר ודייר.

מנגד, בלשכת דרעי טוענים כי הוחלט שאם יש חולים חרדים שרוצים טלוויזיות בחדרים, עליהם לעזוב למלוניות שבהן נמצאים חולים שאינם חרדים.

מלשכת השר דרעי נמסר בתגובה ל-ynet כי "בעקבות ההחלטה לפנות חולי קורונה חרדיים למלוניות, ביקש השר דרעי מפיקוד העורף לדאוג כי במלוניות יתקיים אורח חיים חרדי, ובין השאר לנתק את הטלוויזיות בחדרים. לאחרונה פנו חולים חרדים בתלונות לרבנים והתלוננו כי למרות ההבטחות בחדרים פועלות טלוויזיות, ומוקרנות בהן תוכניות שנוגדות את אורח חייהם.

"בעקבות כך, הורו רבנים לאותם חרדים לעזוב את המלוניות, לשוב לבתיהם והחשש היה שאותם חולים יגרמו להדבקות נוספות ולהתפשטות הנגיף. בעקבות הדברים, ביקש השר דרעי מפיקוד העורף לפעול מיידית לניתוק הטלוויזיות מחדרי החולים החרדים, כדי למנוע את שובם הביתה. עוד הוחלט כי אם יש בין החולים החרדים כאלה שרוצים טלוויזיות בחדרים, עליהם לעזוב למלוניות שבהן נמצאים חולים שאינם חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר