הפכו לאויבים

לפיד: "נתמוך בביטול הרוטציה של נתניהו עם גנץ"

יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד, הודיע בשעה האחרונה, כי במידה ונתניהו ירצה לפוצץ את הסכם הרוטציה בינו לבין יו"ר כחול לבן בני גנץ, הוא יתמוך בכך כנקמה בגנץ (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

במהלך הדיונים המתקיימים בוועדה המסדרת בנושא הצעת חוק יסוד הממשלה, לפיד תקף את כחול לבן ואיים כי ישתף פעולה עם רה"מ נתניהו בעתיד, אם יבקש ממנו לתמוך בביטול הרוטציה עם גנץ: "בכל רגע נתון שלא יתחשק לביבי לקיים את הרוטציה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא אלי ולהגיד אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי. ואני רוצה להגיד לכם משהו לוועדה הזאת – אנחנו נגיד כן".

עוד אמר: "אנחנו נסכים להחזיר את החוקים האלה למקור. למה? מפני שאנחנו מכבדים את הדמוקרטיה והחוקים האיומים והמבישים והמבזים האלה צריכים להתבטל". בהמשך תקף לפיד גם את ח"כ גבי אשכנזי: "אני לא ראיתי את שר החוץ בזום, גבי אשכנזי, רץ כל כך מהר לקבל את משרד הבריאות שכרגע התפנה. העיקר שאתם מוכרים לעצמכם שבגלל מצב החירום הלאומי החלטתם להיכנס לממשלת נתניהו החמישית. אפשר לקרוא לה בכל מיני שמות, ממשלת אחדות זה לא, ממשלת חירום זה לא, זחלתם לממשלת נתניהו החמישית".

יאיר לפיד גיחך על האפשרות ששרה נתניהו תפנה את הבית בבלפור לטובת רעייתו של גנץ: "באיזה עולם מתקיים מצב שבו ביבי נתניהו ניגש יום אחד לשרה נתניהו ואומר לה 'שרה, תפני את המדפים. מחר מגיעה רויטל גנץ לסדר את הבגדים שלה אצלך בארונות'. ברור שזה לא יקרה"

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב לדברי לפיד: "לפיד הוא האיש הכי שפל שהיה בכנסת בתולדותיה. גזען גם כלפי מזרחים וגם כלפי ערבים. אדם בלי בגרות ועם תואר שני. רוב הח"כים החדשים היו יותר ממנו בכנסת מכל הקדנציות שלו במצטבר. מזל שהשמים סגורים והוא כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר