האסון הכפול של משפחת פרוש

מוטי קרע קריעה והספיד בבכי: 'אבא ואמא מסרו את נפשם'

אחרי שאיבד את אביו ואימו שמתו מנגיף הקורונה, ובעקבות השיפור שחל במצבו הבריאותי, קיבל מוטי פרוש את הבשורה המרה, קרע קריעה - ובקול בוכים, חלש ותשוש, הספיד בקצרה את הוריו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בהקלטה: ההספד של מוטי על הוריו (צילום: באדיבות המצלם)

מצמרר: אחרי שהתבשר על מות הוריו מנגיף הקורונה, ספד להם במילים קצרות הבן מוטי, ששמע כי הפך ליתום עגול רק אתמול, אחרי שחל שיפור במצבו והוא שוחרר ממחלקת קורונה.

בקול בוכים, אשר נשמע עליו כי הוא תשוש וחלוש, בירך תחילה "ברוך דיין האמת", וקרע את בגדו כדין. לאחר מכן סיפר בקצרה כי אביו ואימו מסרו את הנפש בשבילו.

קישור ממומן :בואו לעזרת המשפחה, כנסו>>

"איזה אבא ואמא יקרים היו לי, אבא שלי ואמא מסרו את נפשם עבורי. בערב פסח תשע"ה היינו במצב שרציתי מאד משהו חדש לחג, ואבא שלי אמר לי שאם יהיה לי כסף שאני יקנה. ואחרי יום הוא קנה לי לכבוד החג ואמר לי "בשבילך הכול". כזה אבא יקר היה לי, וכזאת אמא יקרה".

מוטי המשיך בדברי פרידה מהוריו וסיפר, "כשהייתי בבית חולים אבא שלי שהה לצידי ודאג לי מאד. נצחו אראלים את המצוקים".

מוטי קורע קריעה (באדיבות המצלם)

בתוך כך, במשפחה מעדכנים על שיפור נוסף במצבו הרפואי של מוטי ששוחרר אתמול ממחלקת קורונה - והיום שוחרר מבית החולים חזרה לביתו.

למרות השיפור היחסי שחל במצבו, הבן עדיין זקוק לרחמי שמים, שמו לתפילה: חיים ליבר מרדכי בן בילא הינדל, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, בליל שבת הלך לעולמו הרה"ח צבי הירש פרוש ז"ל, ימים ספורים לאחר פטירת רעייתו בילא הינדל ע"ה, בן 58 בפטירתו. רבי צבי ורעייתו בת ה-52 נדבקו בנגיף הקורונה שהכריע את גופם.

אביו של מוטי, ר' צבי ז"ל, היה מחשובי חסידי ביאלה, ובצעירותו התגורר ברחוב סורוצקין בירושלים, כשלאחר מכן עבר להתגורר ברחוב שומרי אמונים בשכונת מאה שערים.

רבי צבי ז"ל חלה לאחרונה בנגיף הקורונה וביום שישי בסמוך לכניסת השבת, התמוטט לפתע בביתו לעיני ילדיו, ולאחר פעולות החייאה הוא פונה לבית החולים במצב קריטי, שם כאמור החזיר את נשמתו ליוצרה, בתוך ימי השבעה על רעייתו מרת ביילא פרוש ע"ה, שנפטרה גם היא מהנגיף הקטלני בבית החולים שערי צדק.

קישור ממומן :בואו לעזרת המשפחה, כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר