יום הזיכרון

החיילים הניחו זר, דגל ונר נשמה על הקברים

חיילי צה"ל הניחו היום דגלי לאום עם סרט שחור וזרי פרחים, והודלקו נרות נשמה על כל קברי חללי מערכות ישראל בכל בתי העלמין ברחבי המדינה, לקראת יום הזיכרון שחל הערב (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

במהלך היום (שני), ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הונחו דגלי לאום עם סרט שחור וזרי פרחים, והודלקו נרות נשמה על כל קברי חללי מערכות ישראל בכל בתי העלמין ברחבי המדינה.

בבתי העלמין הצבאיים בוצעה הנחת הדגלים, הפרח והדלקת נר הנשמה על ידי היחידות האחראיות לקיום מעמד הזיכרון ביום הזיכרון. בחלקות הצבאיות בבתי העלמין האזרחיים, בוצעה הנחת הדגלים על ידי מפקדת קצין החינוך הראשי, מערך הנפגעים ומערך גיבוי הלחימה.

שר הביטחון, נפתלי בנט אמר: "אף קבר לא יישאר מיותם. אנחנו מחבקים את המשפחות ומוקירים את הנופלים, אם כי באופן שונה לאור משבר הקורונה. המשבר מחייב אותנו לשמור על בריאות הציבור, אך אנו עושים הכל בשורה של פעולות להנציח את זכר הגיבורים והגיבורות שמסרו נפשם למען הארץ הנפלאה שלנו".

מדברי קצין משאבי האנוש הראשי וראש חטיבת הנפגעים, תת-אלוף סמי הולצקן: "השנה, שלא כמו בכל שנה, הציבור הרחב לא יכול להגיע ולפקוד את בתי העלמין ביום הזיכרון. על כן, השנה, וידאנו כי חיילי צה"ל יגיעו לכל קבר בכל בית עלמין, יצדיעו ויניחו נר, פרח ודגל ישראל לפני כניסת יום הזיכרון".

"למרות הנסיבות הייחודיות, לא נשכח את הברית הייחודית בין צה"ל למשפחות השכולות ונעשה הכל על מנת להצדיע לזכר הנופלים, ביום הזיכרון הזה ובכל ימות השנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר