תיעוד עצוב

ה'קדיש' ברמת אלחנן על הרב יעקב קולדצקי זצ"ל

בשכונת רמת אלחנן בבני ברק יצאה הלילה הלוויתו של הרב יעקב קולדצקי זצ"ל, שנפטר לאחר שנדבק בנגיף ה'קורונה' והוא בן 70 בפטירתו • צפו בקדיש הדומע של הבנים (חדשות)

(צילום: זק"א תל אביב)

בשכונת רמת אלחנן יצאה הלילה (רביעי) הלוויתו של הרב יעקב קולדצקי זצ"ל, שנפטר שעות קודם לכן, לאחר שנדבק בנגיף ה'קורונה' והוא בן 70 בפטירתו.

קישור ממומן>> הוקמה קרן לעזרת המשפחה - אנא כנסו לתרום>>

מסע הלווייה יצא מביתו של המנוח בשכונת רמת אלחנן בבני ברק לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

גופתו של המנוח עברה ברכב ברחובות השכונה, וכאשר הגיעו ליד בית הכנסת 'המרכזי', אמרו בניו של המנוח זצ"ל קדיש בקול בוכים.

מתנדבי זק"א תל אביב עומדים לצד המשפחה בשעות הקשות ומסייעים בעריכת הלווייה והקבורה.

רבי יעקב ז"ל נולד לאביו רבי שכנא זצ"ל, שהיה מקורבם של גדולי הרבנים, ואף למד בחברותא במשך שנים רבות עם מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, והיה נחשב למקורב למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

המנוח אושפז בערב ראש חודש ניסן בבית החולים שיבא - תל השומר לאחר שאובחן כחולה בנגיף, זאת בשל כך ששהה בארה"ב. בחג שביעי של פסח חלה הידרדרות חמורה במצבו, מה שאף הביא את בני משפחתו להוסיף לו את השם 'רפאל', אך כאמור הערב השיב את נשמתו ליוצרה.

מכריו מספרים על אדם שהיה גאון בתורה ובהלכה, אדם שהיה מקפיד לעשות מעשי חסד רבים מבלי שאחרים ידעו, ובשל כך דמותו בלטה לעין כל בעיר בני ברק.

רבי יעקב זצ"ל השאיר אחריו את רעייתו שתחי' לבית משפחת גרינפלד, ואת משפחתו הגדולה, בהם בנים, וחתנים תלמידי חכמים ההולכים בדרך התורה וההלכה, ושלשה ילדים נוספים שעדיין לא נישאו.

קישור ממומן>> הוקמה קרן לעזרת המשפחה - אנא כנסו לתרום>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר